Garaža “Zagrad B” raspolaže s 298 parkirnih mjesta, od čega je 15 mjesta prilagođeno osobama smanjene pokretljivosti. U sklopu ulazne etaže garaže postavljena su četiri aparata za punjenje električnih vozila.

Ukupna vrijednost investicije u izgradnju garaže “Zagrad B” iznosi 44.739.357,00 kn.

Garaža „Zagrad B“ dio je garažno-poslovno-stambenog kompleksa čija je izgradnja planirana u tri faze od kojih su, dovršetkom garaže, završene prva i druga faza. Investicija obuhvaća još i imovinsko pravnu pripremu i kupnju prava građenja, izradu projektne dokumentacije i sanaciju tunela Kalvarija.

Treća faza realizacije kompleksa tek predstoji i uključuje izgradnju stambeno – poslovnih nadzemnih zgrada s dvije do pet etaža.

Površina garaže sa svim popratnim prostorima i krovom iznosi ukupno 9.033.16 m2. Garažom Zagrad B upravlja tvrtka Rijeka plus d.o.o.

Građevina je smještena na bivšoj lokaciji servisne garaže Autotransa, između željezničke pruge i tunela Kalvarija s južne strane, kompleksa „Zagrad A“ sa zapadne strane te stambenih zgrada sa sjeverne strane. Investitor u garažu je Rijeka promet d.d., a nadzemni stambeno-poslovni kompleks gradit će Autotrans d.d. Projektant i nadzor su INSTITUT IGH d.d. iz Zagreba, a izvođač radova je GP Krk d.d.

Garaža je projektirana kao podzemna građevina s četiri ukopane etaže i nadzemnom krovnom plohom- budućim javnim trgom s pješačkim pristupom na „Zagrad A“ i Ulicu Ivana Pavla II, te s tri pješačka komunikacijska punkta.

Glavni kolni ulaz u garažu je s juga, iz Ulice Ivana Pavla II. Organizacija prometa je dalje na svim etažama izvedena kružnom dvosmjernom prometnicom s izdvojenim, slijepim, istočnim krakom.

U sklopu ulazne etaže garaže izgrađena su četiri aparata za punjenje električnih vozila na kojima se istovremeno mogu puniti četiri električna automobila i dva električna mopeda/bicikla, u vremenu punjenja 30-120 min za 30-80% napunjenosti baterije. Dvije punionice su samostojeće, dok su druge dvije montirane direktno na zid. Svi punjači su opremljeni čitačem kartica za autorizaciju, dok su punionice montirane na zid opremljene PIN KOD tipkovnicom putem ekrana osjetljivog na dodir. Na dvjema samostojećim punionicama se nalaze po jedna schuko utičnica s mogućnošću pregleda procesa punjenja po utičnici u kW/kWh, vremenu punjenja i maksimalnim opterećenjem od 3,6 kW po utičnici. Radi eventualnog proširenja sustava na dvostruki kapacitet za buduće potrebe, u ovoj fazi također su postavljene i dvije dodatne cijevi do mikrolokacija budućih punionica, čime bi se kapacitet punionice podigao na osam automobila i četiri mopeda.

U cilju olakšavanje pristupa garaži „Zagrad B” iz smjera glavnih prometnih koridora, izrađena je nova regulacija prometa kojim se utvrđuje glavni poprečni prometni pravac: Jadranski trg – Barčićeva ulica – Ulica Ivana Pavla II.
Barčićeva ulica je dvosmjerna u punoj dužini, što omogućava vozilima izravnu vožnju od Jadranskog trga do Ulice Ivana Pavla II. bez kruženja kvartom (tj. ulicama Frana Kurelca-Frana Supila i Ivana Dežmana). Na taj način najkraćim putem vozila dolaze do velikih garažnih kapaciteta. Ulice Ivana Dežmana i Frana Kurelca ostaju jednosmjerne i nemaju prvenstvo prolaza, a na spoj Dežmanove s Barčićevom ulicom postavljen je prometni znak obvezatnog zaustavljanja.