Srijeda, 28. ožujka 2018.
Direkcija od svibnja 2014. godine vodi svoju Bazu podataka u kojoj se unose svi podaci iz isprava-ugovora dobivenih od javnih bilježnika ili iz ugovora koji se odnose na promet nekretnina Grada Rijeke. Navedeni podaci unose se u aplikaciju eNekretnine za one nekretnine koje je moguće georeferencirati. Porezna uprava direktno unosi u aplikaciju eNekretnine podatke iz…
Više informacija
Utorak, 27. ožujka 2018.
Odjel gradske uprave za gospodarenje imovinom, Direkcija za upravljanje objektima poslovne i javne namjene, objavljuje Natječaj za davanje u zakup 34 poslovna prostora na različitim lokacijama. Rok za dostavu ponuda najkasnije do 12. travnja 2018. godine do 15,30 sati.
Više informacija
Ponedjeljak, 19. ožujka 2018.
Odjel gradske uprave za gospodarenje imovinom, Direkcija za upravljanje objektima poslovne i javne namjene, objavljuje Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora – kantine, na adresi Titov trg 3/C. Rok za dostavu ponuda najkasnije do 03. travnja 2018. godine do 15,30 sati.
Više informacija
Petak, 16. ožujka 2018.
Otvorena su nova savjetovanja s građanima. Jedno se tiče odluke o zakupu poslovnog prostora, drugo natječaja kojima se prostori daju u zakup.
Više informacija
Utorak, 27. veljače 2018.
Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za gospodarenje imovinom, Direkcija za upravljanje objektima poslovne i javne namjene objavljuje Ispravak Natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora koji je objavljen dana 18. veljače 2018. godine na WEB stranicama Grada. U tekstualnom dijelu natječaja mijenja se tekst koji se odnosi na hrvatske branitelje i članove njihovih obitelji, kako…
Više informacija