Nakon obrade svih prijedloga, za svaki zahvat koji je uvršten u Plan, potrebno je:

  • izraditi troškovnik radova
  • odabrati dobavljača i izvođača (provođenje natječaja javne nabave)
  • pravovremeno obavijestiti tajnika i VMO o početku radova sa svim potrebnim informacijama (izvođač, predviđeni rok trajanja, zatvaranje prometnice…)
  • utvrditi dinamiku radova
  • pratiti izvođenje radova
  • pratiti utrošak sredstava
  • koordinirati radove sa drugim sudionicima i zahvatima
  • tražiti rješenja za slučaj pojavljivanja “viška” ili “manjka” sredstava
  • ukoliko se jedan ili više zahvata realizira uz manje sredstava od planirano procijenjenih, utvrđuju se dodatni prioriteti
  • dodatni prioriteti određuju se prema nadležnosti subjekta kod kojeg se pojavila razlika (RP, EN, ZKD)
  • dodatni prijedlog mogu predložiti sami subjekti ili vijeće mjesnog odbora može dostaviti svoj prijedlog

Izvješća o realiziranim komunalnim prioritetima

  • vijeća mjesnih odbora imaju pravo uvida u troškovnik pojedinih zahvata u prostorijama subjekata koji su nadležni za pojedini zahvat
  • Odjel gradske uprave za komunalni sustav izrađuje polugodišnje i godišnje Izvješće o realiziranim zahvatima koje usvaja Gradsko vijeće
  • dio radova naziva se prelazni radovi, radovi koji će se realizirati u narednoj godini, radovi čija se dinamika nije odvijala po planu zbog određenih okolnosti (loše vremenske neprilike, neuspjeli natječaj javne nabave i sl.)

Građani mogu pratiti predlaganje, realizaciju i izvješća o realiziranim komunalnim prioritetima na stranicama pojedinih mjesnih odbora na naslovnici, odnosno u rubrikama Akti Vijeća i Obavijesti i prijave.