Otvorena senzorna sobe za djecu s teškoćama vida u OŠ Pećine
U Osnovnoj školi Pećine otvorena je senzorna soba za djecu s teškoćama vida, za čije su uređenje sredstva prikupljena u velikoj humanitarnoj akciji „Sve za našu djecu“.
Projekt uključuje edukaciju roditelja za rad kod kuće s djetetom kroz predavanja i praktične radionice. Nakon utvrđenih pojedinačnih ciljeva za svako dijete, u skladu s kojima će se moći utvrditi poboljšanja, terapeuti individualno rade s djetetom uz pratnju roditelja, kako bi i oni slično mogli primijeniti kod kuće. Paralelno s održavanjem edukacije za roditelje, pod vodstvom volontera organiziraju se igraonice za djecu s ciljem njihove socijalizacije.
Osnovni cilj projekta je poboljšanje zdravstvenog stanja djece s poteškoćama u razvoju i psihosocijalna pomoć i edukacija roditelja.
Više o projektu na Facebook stranici Udruge “Dira” Rijeka.
U Osnovnoj školi Pećine otvorena je senzorna soba za djecu s teškoćama vida, za čije su uređenje sredstva prikupljena u velikoj humanitarnoj akciji „Sve za našu djecu“.
Imenovana je radna skupina koja će ispitati potrebe za uslugama rane intervencije te predložiti način pružanja usluga rane intervencije u Rijeci uz analizu za to potrebnih prostorno-materijalnih, financijskih i kadrovskih uvjeta.
Na inicijativu Vijeća Mjesnog odbora Gornji Zamet i iz sredstava komunalnih prioriteta MO-a na dječjem igralištu u ulici Bogomira Ćikovića Marčeva postavljena je ljuljačka za djecu s posebnim potrebama.
U sklopu projekta „Rijeka – Zdravi grad“ i Nacionalnog programa „Živjeti zdravo“, podmodula „Volonteri u parku“, u parku Mlaka te Sportsko-rekreacijskom centru Mlaka održao se niz aktivnosti povodom obilježavanja Dana zdravih gradova i Europskog dana debljine.
Predstavnici Odjela gradske uprave za zdravstvo i socijalnu skrb će i ove godine povodom uskršnjih blagdana, posjetiti socijalne i odgojno-obrazovne ustanove s kojima Grad Rijeka surađuje na unapređenju kvalitete života djece s poteškoćama u razvoju i ponašanju, djece žrtava nasilja, te osoba s invaliditetom.