Podmirenje dijela troškova mjesečne potrošnje električne energije za korisnike koji se griju na električnu energiju (korisnik ne može istodobno koristiti pravo na naknadu za podmirenje troškova drugih energenata za grijanje: centralno grijanje, plin ili drva). Iznos pomoći određuje se svake godine zaključkom gradonačelnika Grada Rijeke (trenutno iznosi za samca do 20 eura mjesečno, dvočlano kućanstvo do 30 eura, tročlano kućanstvo do 40 eura, četveročlano kućanstvo do 60 eura, višečlana kućanstva do 60 eura + 10 eura za svakoga dodatnog člana). Iznosi pomoći za osobe koje koriste gradski nužni smještaj dvostruko su viši.

Tko može dobiti pomoć?

Kućanstvo koje je vlasnik ili korisnik stana (osim korisnika stana u vlasništvu fizičke osobe sa slobodno ugovorenom najamninom) ili korisnik gradskog nužnog smještaja i uz to je korisnik zajamčene minimalne naknade pri Hrvatskom zavodu za socijalni rad, Područni ured Rijeka.

Dodatni su uvjeti za ostvarivanje ovoga prava da kućanstvo ne koristi stan u kojem stanuje bez valjane pravne osnove, da ga ne daje u podnajam ili koristi za druge namjene te da nema u (su)vlasništvu nekretninu osim one koja mu služi za stanovanje (drugi stan/kuću, kuću za odmor ili poslovni prostor).

Kako ostvariti pomoć?

Zahtjev za dobivanje ovih pomoći podnosi se u šalter-sali Grada Rijeke, Titov trg 3, šalteri br. 4 i 5, radnim danom od 8.30 do 15.30.

Naknada troškova energenata ostvaruje se umanjenjem računa tvrtke koja je korisniku izdala račun (npr. HEP Elektra).

Pravo na naknadu troškova vrijedi godinu dana od dana kada je odobreno, nakon čega građani ponovno mogu podnijeti zahtjev za tom pomoći.

U tijeku postupka priznavanja ili ostvarivanja prava može doći do promjena relevantnih činjenica i okolnosti (npr. promjena broja članova kućanstva, promjena adrese), koje je korisnik dužan pravodobno prijaviti Upravnom odjelu za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života.

Građani mogu putem e-Savjetnika Socijalni program Grada Rijeke saznati mogu li postati korisnici ovih oblika pomoći i na koji način.

 

Četvrtak, 19. listopad 2017.

Cijena zbrinjavanja otpada realna – u pripremi novi način obračuna i individualizacija spremnika

Svjesni činjenice da je svako povišenje cijena nepopularno i predstavlja dodatni teret KD Čistoća sazvalo je konferenciju za medije kako bi još jednom pojasnilo korisnicima usluga zbog čega je korekcija cijene  zbrinjavanja komunalnog otpada bila neophodna. KD Čistoća s pravom moli korisnike za razumijevanje, jer  nije riječ o pukom povećanju cijena, već o cijelom nizu složenih zakonskih, tehnoloških i proceduralnih promjena koje se moraju poštivati.

Više informacija

Utorak, 25. srpanj 2017.

Od 1. rujna viša cijena usluga KD Čistoća zbog novog načina gospodarenja otpadom

Gradonačelnik Vojko Obersnel dao je suglasnost KD Čistoća na nove cjenike gospodarenja komunalnim otpadom iz kućanstava i iz gospodarstva, s primjenom od 1. rujna ove godine, na koje su prethodno suglasnost dali Nadzorni odbor KD Čistoća i Savjet za zaštitu potrošača. Prosječna mjesečna cijena odvoza i zbrinjavanja komunalnog otpada po domaćinstvu, s uključenim PDV-om, sa sadašnjih 33,63 kune povećala bi se na 70,16 kuna, odnosno 36,53 kuna više.

Više informacija

Srijeda, 22. siječanj 2014.

Prihvaćena izmjena cijene vodnih usluga i financiranje projekata i programa u zdravstvenoj zaštiti i socijalnoj skrbi

Na prvom gradonačelnikovom kolegiju u ovoj godini prihvaćena je izmjena cijene vodnih usluga kojom će zbog uvođenja tzv „fiksnog dijela“, račun za vodu u veljači biti skuplji za 7,16 kuna, dok će se cijena usluge pražnjenja otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama biti niža, jer će se umjesto fiksno, obračunavati na temelju količine preuzete otpadne vode.

Više informacija