Početak i završetak školske godine 2021./2022.
Nastavna godina počinje 6. rujna 2021. godine, a završava 21. lipnja 2022. godine, odnosno 25. svibnja 2022. godine, za učenike završnih razreda srednje škole
Projekt “Moj posebni prijatelj” je namijenjen je djeci i učiteljima/učiteljicama osnovnih škola, a cilj je podržati i poticati interes edukacijske integracije djece s poteškoćama u razvoju kroz pružanje podrške i znanja onima čiji su stavovi glavni preduvjet uspješne integracije. Kroz edukativno-iskustvene sadržaje djeca se educiraju, pruža im se mogućnost uživljavanja u funkcioniranje djece s poteškoćama u razvoju. Time se potiče razvoj njihove empatije te se na taj način utječe na formiranje pozitivnih stavova prema osobama s posebnim potrebama.
Poseban ciklus radionica osmišljen je za učitelje/učiteljice te mlade trenere (učenike zainteresirane za prenošenje svojih znanja o djeci teškoćama u razvoju drugim učenicima). Učiteljima se nastoje pružiti potrebna znanja o tome kako sami mogu dalje nastaviti raditi na razvijanju stanova te prihvaćanju djece s poteškoćama u razvoju u svojoj školi, dok se buduće trenere nastoji educirati u vještinama vođenja radionica, kako da bi po završetku treninga za trenere postali facilitatori u radionicama “Moj posebni prijatelj”. Projekt se provodi od 2006. godine.
Više na internetskim stranicama Centra za ranu intervenciju – OKOlonaOKOlo.
Nastavna godina počinje 6. rujna 2021. godine, a završava 21. lipnja 2022. godine, odnosno 25. svibnja 2022. godine, za učenike završnih razreda srednje škole
Od 3. do 12. rujna održat će se UNICEF-ova virtualna humanitarna utrka „Mliječna staza“, kojom se prikupljaju sredstva za osiguravanje usluga djeci s teškoćama u razvoju u manje razvijenim dijelovima Hrvatske.
Kulturno-turistička ruta „Putovima Frankopana“ na nekoliko je načina, između ostaloga i izradom reljefnih prikaza pet lokaliteta, prilagođena osobama oštećenog vida.
Tko su pomoćnici u nastavi? Pomoćnik je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u svakodnevnim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima, a sve prema izrađenome programu rada prema…
Napreduju građevinski radovi na uređenju višenamjenskog prostora za rad s djecom ispod ruba siromaštva programa Moje mjesto pod suncem.