Projekt Razvojno savjetovalište “Korak naprijed” namijenjen je djeci s teškoćama u razvoju, koja su se nakon rane intervencije integrirala u redovne vrtiće i škole, te njihovim roditeljima. U sklopu projekta djeci i roditeljima nudi se više mogućnosti za kvalitetno provođenje slobodnog vremena i za napredovanje, kroz kreativne radionice, terapija plesom i pokretom, savjetodavni rad s obitelji i edukativna predavanja s ciljem osnaživanja obitelji.

Cilj projekta je pružanjem stručne psihosocijalne pomoći i podrške, te edukacijom obitelji djece s teškoćama u razvoju, poticati i podržavati dječji razvoj, te poticati i osnaživati potencijale i resurse koje obitelj ima u sebi kako bi se članovi obitelji uspješnije nosili sa svakodnevnim poteškoćama. Provođenjem ovog projekta nastoji se utjecati na povećanje bliskosti i emocionalne povezanosti kod članova obitelji, na poboljšavanje komunikacijskih i interakcijskih vještina čime će se u obiteljima stvoriti opuštenije i sigurnije ozračje.

Razvojno savjetovalište u užem smislu korisnicima, obiteljima djece s teškoćama u razvoju te djece s razvojnim rizicima predškolske dobi pruža usluge razvojnog savjetovanja koja se odnosi na procjenu razvojnih rizika, psihološku procjenu te savjetovanje koje uključuje prijedloge aktivnosti za poticanje dječjeg razvoja.

Više na internetskim stranicama Centra za ranu intervenciju – OKOlonaOKOlo.

 

Ponedjeljak, 24. rujan 2018.

U sklopu projekta „Rijeka – Zdravi grad“ održana edukacija “Kako uče djeca s Down sindromom”

U subotu, 22. rujna 2018. godine, u prepunoj dvorani Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci održani su susret i edukacija “Kako uče djeca s Down sindromom”, u organizaciji Udruge za sindrom Down – Rijeka 21, Hrvatske zajednice za Down sindrom i Grada Rijeke. Susret i edukacija su održani u sklopu projekta „Rijeka – Zdravi grad“.

Više informacija

Petak, 21. rujan 2018.

U OŠ Pećine otvorena senzorna soba za djecu oštećena vida

U Osnovnoj školi Pećine u četvrtak, 20. rujna 2018. otvoren je Odjel za djecu oštećena vida koja dolaze jednom do dva puta tjedno. Ovdje imaju priliku dodatno uvježbavati vještinu čitanja i pisanja na Brailleovom pismu, razvijati neoštećena osjetila, njegovati i koristiti preostali korisni vid, ukoliko se radi o slabovidnoj djeci.

Više informacija