Projekt “Moj posebni prijatelj” je namijenjen je djeci i učiteljima/učiteljicama osnovnih škola, a cilj je podržati i poticati interes edukacijske integracije djece s poteškoćama u razvoju kroz pružanje podrške i znanja onima čiji su stavovi glavni preduvjet uspješne integracije. Kroz edukativno-iskustvene sadržaje djeca se educiraju, pruža im se mogućnost uživljavanja u funkcioniranje djece s poteškoćama u razvoju. Time se potiče razvoj njihove empatije te se na taj način utječe na formiranje pozitivnih stavova prema osobama s posebnim potrebama.

Poseban ciklus radionica osmišljen je za učitelje/učiteljice te mlade trenere (učenike zainteresirane za prenošenje svojih znanja o djeci teškoćama u razvoju drugim učenicima). Učiteljima se nastoje pružiti potrebna znanja o tome kako sami mogu dalje nastaviti raditi na razvijanju stanova te prihvaćanju djece s poteškoćama u razvoju u svojoj školi, dok se buduće trenere nastoji educirati u vještinama vođenja radionica, kako da bi po završetku treninga za trenere postali facilitatori u radionicama “Moj posebni prijatelj”. Projekt se provodi od 2006. godine.

Više na internetskim stranicama Centra za ranu intervenciju – OKOlonaOKOlo.

 

Četvrtak, 1. ožujka 2018.

U sklopu projekta “Rijeka – Zdravi grad” održane konzultacije s učenicima riječkih osnovnih škola o uređenju parka Mlaka

U riječkoj Gradskoj vijećnici danas su održane konzultacije o uređenju parka Mlaka u kojima su sudjelovali učenici riječkih osnovnih škola Podmurvice i Gelsi. Konzultacije su organizirane u sklopu projekta „Rijeka –Zdravi grad“, u suradnji s Nastavnim zavodom za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije.

Više informacija

Petak, 17. studenoga 2017.

Obilježeno 110. godina OŠ Pehlin

Svečanošću u Hrvatskom kulturnom domu na Sušaku obilježeno je 110 godina djelovanja Osnovne škole Pehlin, koja je tijekom svog rada ostvarila izvrsne rezultate u odgojno-obrazovnom radu, njegovanju tradicije našeg kraja i multikulturalnosti te postigla uspjehe na brojnim natjecanjima i smotrama.

Više informacija