Kampanja, koja je namijenjena svim kategorijama građanstva, provodi se kontinuirano od 2010. godine. Cilj je promocija zdravog načina života, kao način prevencije mnogih ozbiljnih bolesti današnjice. Poseban naglasak daje se kretanju tj. tjelesnoj aktivnosti općenito i zdravoj prehrani.

U sklopu kampanje provode se razne aktivnosti, od kojih su već prepoznatljive “Art molo longo” i “U tenisicama na posao”.

Više o kampanji na službenim facebook stranicama “Rijeka u kretanju” .

 

Petak, 16. rujan 2016.

I gradonačelnik Obersnel na posao u tenisicama

Kako bi pokrenuli građane i osvijestili potrebu o važnosti kretanja i ove godine održava se akcija „Na posao u tenisicama“ u sklopu kampanje Rijeka u kretanju 2016. godine. U kampanju su se uključile brojne ustanove i tvrtke koje su potaknule zaposlenike da tenisice na jedan dan postanu zamijene uobičajenu obuću, a akciji se pridružio i riječki gradonačelnik Vojko Obersnel.

Više informacija