Član Gradskog vijeća Josip Kukuljan je, temeljem čanka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, vezano uz poslovanje TD Rijeka plus d.o.o., postavio sljedeće pitanje:
″Molim Vas da mi specificirate i objasnite slijedeće troškove koji se prikazuju u Izvješću o poslovanju TD Rijeka plus za 2019. godinu:

  1. Usluge poslovne podrške 5.193.209 kn,
  2. Usluge komunalnih i sličnih usluga 3.119.539 kn,
  3. Usluge održavanja i zaštite (utrošeno preko milijun kuna u odnosu na prošlu godinu) 3.346.307 kn,
  4. Intelektualne i osobne usluge 2.264.505 kn,
  5. Ostala osnovna sredstva: sustav naplate parkiranja 370.976 kn,
  6. Ostala osnovna sredstva: računalna oprema 100.195 kn,
  7. Ostala osnovna sredstva: nadogradnja sofwera Netlawyer 62.286 kn,
  8. Ostala osnovna sredstva: Nadogradnja sustava POINT 45.600 kn,
  9. Ostala osnovna sredstva: Protupožarna vrata 93.580 kn.″

Odgovor

Vezano za sva navedena pitanja u nastavku je očitovanje prema informacijama iz TD Rijeka plus d.o.o.

  1. Usluge poslovne podrške 5.193.209 kn

U nastavku je točna specifikacija navedenih troškova i usporedba s prethodnom godinom.

USLUGE POSLOVNE PODRŠKE 2018. 2019.
OSTALE VANJSKE USLUGE 4.384.072,90 5.170.628,17
TROŠKOVI SLUŽBENE I ZAŠTITNE ODJEĆE 204.572,00 22.581,00
UKUPNO 4.588.644,90 5.193.209,17

Najveći dio ostalih vanjskih usluga odnosi se na usluge pružene od strane društva Poslovni sustavi d.o.o. u iznosu od 3.741.015,17 kn u 2020. godini te prefakturirani trošak od strane KD Autotrolej d.o.o. u iznosu od 1.150.560,00 kn, dok se ostatak odnosi na razne vanjske usluge kao što je, primjerice, naknada za usluge prodaje parkirnih karata putem SMS-a i drugih kanala prodaje, usluge deratizacije i dezinsekcije, zbrinjavanje animalnog otpada i sl.

2. Usluge komunalnih i sličnih usluga 3.119.539 kn

TROŠKOVI KOMUNALNIH I SLIČNIH USLUGA 2018. 2019.
SPOMENIČKA RENTA 494.347,32 504.084,12
IZNOŠENJE I ODVOZ SMEĆA 2.092.953,04 998.652,83
ODVOZ DRVENOG OTPADA 9.209,00 12.499,50
VODA ZA PIĆE, PRANJE I SANITARIJE 441.532,78 460.662,93
NAKNADA ZA ZAŠTITU VODA 0 40.552,65
KOMUNALNA NAKNADA 1.114.050,84 998.797,06
NAKNADA ZA UREĐ.VODA (ZAKUP) 163.853,19 104.290,38
UKUPNO 4.315.946,17 3.119.539,47

3. Usluge održavanja i zaštite  – (utrošeno više od milijun kuna u odnosu na prethodnu godinu) 3.346.307

U nastavku točna specifikacija navedenih troškova i usporedba sa prethodnom godinom.

USLUGE ODRŽAVANJA I ZAŠTITE 2018. 2019.
USLUGE TEKUĆEG ODRŽAVANJA – AUTOBUSA,PAUKA 32.349,39 662,00
USLUGE TEKUĆEG ODRŽAVANJA – OPREME 473.723,50 433.721,16
USLUGE TEKUĆEG ODRŽ. – GRAĐEVINSKI OBJEKTI 4.150,00 14.472,00
USLUGA ČUVANJA IMOVINE 973.255,91 1.017.684,01
USLUGA ČIŠĆENJA PROSTORIJA 257.870,83 1.269.353,06
TROŠKOVI ZAŠTITNE ODJEĆE,OBUĆE I OSTALO 92.493,55 38.908,32
USLUGE ZAŠTITE RADNE OKOLINE 418.937,28 571.506,61
UKUPNO 2.252.780,46 3.346.307,16

Pod stavkom usluge čišćenja prostorija evidentirano je 1.011.482,23 kn više no prethodne godine, međutim navedena razlika nije rezultat stvarnog povećanja troškova, već različitog knjiženja troškova između 2018. i 2019. godine s obzirom da su se troškovi čišćenja prostorija u 2018. godini evidentirani pod iznošenje i odvoz smeća u sklopu troškova komunalnih i sličnih održavanja, što je i prikazano pod specifikacijom troškova komunalnih i sličnih usluga, gdje je vidljivo smanjenje u 2019. godini za 1.094.300,21 kn.

Dakle netočno je da je došlo do ukupnog povećanja troška više od milijun kuna, već je došlo do ukupnog smanjenja troška od 82.817,98 kn, ako se uzmu u obzir objedinjeno troškovi iznošenja i odvoza smeća te čišćenja prostorija.

4. Intelektualne i osobne usluge 2.264.505 kn

INTELEKTUALNE I OSOBNE USLUGE 2018. 2019.
ODRŽAVANJE PROGRAMA I INFORMATIČKE OPREME 348.059,39 508.756,42
USLUGE JAVNIH BILJEŽNIKA 0,00 302.279,43
ODVJETNIČKE USLUGE.USL. STUDENT SERVISA I SL. 1.406.988,29 1.288.555,85
ZDRAVSTVENE USLUGE 15.040,00 37.955,00
USLUGE REVIZIJE, ISO I PROCJENE 182.500,00 74.720,00
OSTALE INTELEKTUALNE USLUGE 5.847,50 52.238,75
UKUPNO 1.958.435,18 2.264.505,45

5. Ostala osnovna sredstva: sustav naplate parkiranja 370.976 kn

Nabavljena oprema potrebna je za uvođenje sustava naplate na parkiralištu Školjić, što je uključivalo proširenje i nadogradnju postojećeg sustava kontrole i naplate parkinga i to: ulazne i izlazne rampe, odnosno ulaznog i izlaznog terminala za prihvat i izdavanje karata, strojne i programske opreme za ručnu blagajnu za naplatu parkiranja, servera, softwera sa licencom te je nabavljena automatska blagajna za naplatu parkirališta.

6. Ostala osnovna sredstva: računalna oprema 100.195 kn

Nabavljena je računalna oprema neophodna za funkcioniranje sustava naplate na parkiralištu (sustav za komunikaciju, mrežni preklopnik, UPS, komunikacijski ormar, računalo, pisač  i čitač kartica, POS pisač za račune, koder za kartice), mrežni preklopnik, dva osobna računala i jedno računalo za ručnu blagajnu na prodajnom mjestu Jelačić, Jelačićev trg 3.

7. Ostala osnovna sredstva: nadogradnja softwera NetLayer 62.286 kn

 Nadogradnja softwera izvedena je kako bi se omogućilo povezivanje s bazom podataka poštanskih brojeva koju vode Hrvatske pošte d.d. te implementacija barkodova u formatu kompatibilnom za automatsko kuvertiranje.

8. Ostala osnovna sredstva: Nadogradnja sustava POINT 45.600 kn

 Nadogradnja sustava POINT (ERP sustav Rijeka plusa) u vidu uvođenja samoposlužnog sustava za unos radova servisera s praćenjem trajanja izvršenih radova uz mogućnost prijave karticom te objedinjavanja modula servisa za Rijeka plus, KD Autotrolej i KD Čistoću uz omogućavanje vođenja utrošenih radnih sati te izvještavanje temeljem postavljenih kriterija.

9. Ostala osnovna sredstva: protupožarna vrata 93.580 kn

Ova stavka odnosi se na izradu, dobavu i ugradnju protupožarnih, kliznih vrata za garažu Zagrad B zbog toga što su prethodna vrata uništena tijekom incidentne situacije 13. svibnja 2019. godine u naletu osobnog automobila te je utvrđeno da se ne mogu popraviti. Kompletan iznos za nabavu protupožarnih vrata refundiran je od strane osiguravajućeg društva.

S poštovanjem,
Gradonačelnik
Mr.sc. Vojko Obersnel