Član Gradskog vijeća Marin Račić je, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavio sljedeće dopunsko pitanje:

“Nastavno na dostavljeni odgovor u vezi garažno-servisnog centra autobaze na Školjiću, molim za pojašnjenje: Zašto je Autotrolej d.o.o. angažirao projektanta? Autotrolej bi trebao dati prostorne potrebe, kako u smislu sadržaja i površina, tako i prostornog smještaja u odnosu na mrežu linija javnog prometa. Sve ostalo je posao planera, prije svega urbanista i inženjera cestovnog prometa. Nadalje, temeljem koje prometne studije je lokacija na Školjiću odabrana kao najpovoljnija?“.

Odgovor

Za potrebe lokacije na Školjiću nije izrađena prometna studija, odnosno kao što je naznačeno u prethodnom odgovoru na ovu temu, Komunalno društvo Autotrolej d.o.o. angažiralo je projektanta za potrebe ispitivanja prostornih mogućnosti uređenja autobaze na Školjiću i u tu svrhu izrađena je programska skica. Dakako, Autotrolej d.o.o. je, u postupku izrade te programske skice, komunicirao s projektantom, vezano za prostorne potrebe. Navedeni prostor na lokaciji Školjić ocijenjen je kao adekvatan za potrebe autobaze te je stoga predloženo da se u okviru projekta Jačanje sustava javnog prijevoza II uredi i modernizira postojeći prostor na Školjiću, uz određene preinake, nadogradnju i uređenje sadržaja koji bi mogli koristiti i građani Rijeke, što se pak odnosi na šetnicu i igralište.

Programska skica trebala je poslužiti i kao podloga za izradu projektnog zadatka, međutim s obzirom da lokacija na Školjiću nije dobila podršku Gradskog vijeća, odustalo se od daljnjih aktivnosti na uređenju autobaze na Školjiću, kao i od daljnje razrade projekata za tu lokaciju.

S poštovanjem,
Gradonačelnik
Marko Filipović