Članica Gradskog vijeća Maša Magzan je, temeljem članka 67. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavila pitanje:

Poštovani gradonačelniče,
molim da mi temeljem članka 67. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 29/09, 14/13 i 22/13-ispr. i „Službene novine Grada Rijeke“ broj 10/17, 14/18, 2/19-pročišćeni tekst, 2/20, 3/21) odgovorite na pitanje kada je planiran završetak radova na Osječkoj ulici iznad rotora na Škurinju?

Ovo pitanje postavljam s obzirom da radovi traju cijelo ljeto, a danas započinje nova školska godina i zbog radova je već sada promet dosta usporen. Posebno me zanima sljedeće:

  • Zbog čega izvršavanje radova teče toliko sporo? Naime, građani okolnih naselja primjećuju da nerijetko više od pola dana nema nikakvih aktivnosti, a vikendom također na gradilištu nema nikoga?
  • Postoji li mogućnost ubrzavanja radova kroz više smjena kako bi se izbjegle gužve u prometu?
  • Postoji li plan prilagodbe voznog reda Autotroleja u jutarnjim terminima s obzirom na neizbježne prometne zastoje na navedenoj dionici, a kako bi učenici i studenti na vrijeme stigli na nastavu?

Unaprijed zahvaljujem,
doc.dr.sc. Maša Magzan
Nezavisna vijećnica

Odgovor

Izvođenje radova na izgradnji vodno-komunalne infrastrukture u sklopu EU projekta „Poboljšanje vodno-komunalne infrastrukture na području aglomeracije Rijeka“ u Osječkoj ulici, započelo je 20. srpnja 2023. godine.

Početak radova, kao i svaka druga aktivnost na gradilištu od strane ugovornog izvođača GODINA d.o.o., OIC-Hrpelje 22, 6240 Kozina (Slovenija), evidentirani su građevinskim dnevnikom i ovjereni od strane ovlaštene institucije. Navedenom dokumentacijom, može se potvrditi da su se radovi izvršavali svakim radnim danom, od 07:00 do 17:00 sati te subotom.

S obzirom na mikrolokaciju dionice te veliku gustoću prometnog toka, a uzevši u obzir veliki broj stambenih i trgovačkih objekata u neposrednoj blizini dionice, eventualni rad u kasnim popodnevnim (iza 17:00 sati), ili čak noćnim satima, ni u kojem slučaju ne bi pridonio poboljšanju stanja u prometu. Naprotiv, noćni rad doveo bi do povećanja buke i vibracija neposredno uz stambene objekte te bi se, zbog noćnog rada, znatno povećali troškovi projekta.

Svjesni smo da su trenutno u Gradu Rijeci aktivni prekopi na projektima od velikog značaja i važnosti za sve građane u većem broju, kao i da su posljedice tih prekopa i gužve na prometnicama, koje svakako utječu na obavljanje svakodnevnih aktivnosti građana.

Upravo iz tog razloga, predstavnik izvođača radova te inženjer na gradilištu, u stalnom su kontaktu s ovlaštenim predstavnikom Autotroleja te izvođač radova do sada nije zaprimio niti jednu prijavu radi kašnjenja i eventualnog zastoja na ovoj dionici. Sukladno prometnom elaboratu br. 26-21/A1/I11, izrađenom od tvrtke Intea d.o.o., pozicije autobusnih stajališta, ostale su netaknute te su cijelo vrijeme dostupne korisnicima.

Svakodnevno radimo na zadovoljenju potreba svih uključenih i zaista se trudimo usuglasiti realizacije velikih projekata kao i one mnogobrojne manje, kako bismo ispunili potrebe grada za revitalizacijom i modernizacijom komunalne infrastrukture, na zadovoljstvo svih naših građana.

Stoga i ovim putem, zahvaljujemo našim sugrađanima na dosadašnjem strpljenju i razumijevanju te se nadamo da će se ono nastaviti i u daljnjem periodu.

Vezano za daljnje radove u Osječkoj ulici, iznad rotora Škurinje, nosivi sloj asfalta bit će izveden početkom listopada, a radovi koji će se nastaviti Osječkom ulicom do Emmezete i to samo na određenim točkama, odnosno pozicijama prespoja, će biti izvedeni do konca listopada 2023.

S poštovanjem,
Gradonačelnik
Marko Filipović