Član Gradskog vijeća Zvonimir Peranić je, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavio sljedeće pitanje:

“Koji su putni nalozi izdani i ostvareni u Gradu Rijeci u razdoblju od 1. siječnja 2007. do 31. kolovoza 2017. godine, tko je išao na službena putovanja, koja je bila svrha tih putovanja, koliko su trajala, kojim prijevoznim sredstvima i o kojim se iznosima radi?

Odgovor

Vezano uz pitanje gospodina Peranića, dostavljam sljedeći odgovor:

U privicima Vam dostavljam tražene podatke za razdoblje od 1. siječnja 2014. do 31. kolovoza 2017. godine. Pritom svakako treba napomenuti da se radi o podacima dobivenim iz službenih računovodstvenih evidencija – elektronske aplikacije putnih naloga. Dostavljena dokumentacija sadrži sve tražene podatke po pojedinom putnom nalogu, osim podataka o korištenoj vrsti prijevoza, no i to je također moguće utvrditi neposrednim uvidom u pojedini putni nalog u navedenoj elektronskoj aplikaciji.

Nadalje, tražene podatke o izdanim putnim nalozima za razdoblje od 1. siječnja 2007. do prosinca 2013 . godine, nažalost, nije moguće dostaviti na isti način. Naime, putni nalozi se do kraja 2013. godine nisu evidentirali u elektronskom, već u izvornom (papirnatom) obliku i dokumentaciji te su tako pohranjeni u službeni arhiv Grada Rijeke.
Slijedom toga, da bi se dostavili cjeloviti traženi podaci i za ovo razdoblje bilo bi potrebno “ručno” u arhivu pregledati tisuće putnih naloga i druge dokumentacije te s njih prepisati sve tražene podatke, što nije moguće odraditi u kratkom roku. No, u dogovoru s nadležnim Odjelom gradske uprave za financije moguće je u službenom arhivu neposredno izvršiti uvid u svaki pojedini putni nalog.

Gradonačelnik
mr.sc. Vojko Obersnel