Član Gradskog vijeća mr.sc. ZVONIMIR PERANIĆ je, temeljem članka 67. stavka 2. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, direktorici TD Rijeka 2020. d.o.o. Emini Višnić, postavio sljedeće pitanje:

” Koji su sve putni nalozi realizirani u TD Rijeka 2020 od osnivanja do 30. ožujka 2019.?
Zamolio bi specifikaciju iz koje će biti vidljivo tko je putovao (imenom i prezimenom), gdje, koliko dugo, koja je svrha putovanja i koliki je financijski iznos putovanja?”

Odgovor

S obzirom da traženi podaci sadrže opsežan broj informacija, među kojima se nalaze i osobni podatci, a u smislu odredbi Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, tražene informacije potrebno je analizirati u kontekstu tih propisa.

U tom smislu, obavještavamo Vas o odgodi dostavljanja traženih podataka, odnosno odgovora, temeljem čl. 73. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke.

Odgovor članu Gradskog vijeća, gospodinu Zvonimiru Peraniću, dostavit ćemo u najkraćem roku, a po pregledu svih traženih podataka u smislu gore navedenih propisa.

S poštovanjem,
Gradonačelnik
Mr.sc. Vojko Obersnel

S obzirom da sam u dopisu od 15. travnja 2019., kojim sam Vas obavijestio o odgodi dostavljanja traženih podataka, naveo kako će odgovor biti dostaviti naknadno, a po analizi u kontekstu Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, u nastavku dostavljam tražene informacije.

Temeljem upita vijećnika Peranića zatraženo je mišljenje Agencije za zaštitu osobnih podataka, iz kojeg navodim kako slijedi:

„Od 25. svibnja 2018.„ u svim državama članicama Europske unije, pa tako i u Republici Hrvatskoj, izravno se primjenjuje Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka) SL EU L119.

 Navedena Opća uredba o zaštiti podataka u članku 4. stavak I . točka 1. propisuje da su osobni podaci svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi, a pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.

 Člankom 5. Opće uredbe o zaštiti podataka propisana su načela obrade osobnih podataka pa tako osobni podaci moraju biti zakonito, pošteno i transparentno obrađivani s obzirom na ispitanika (načelo zakonitosti, poštenosti i transparentnosti); prikupljeni u posebne, izričite i zakonite svrhe te se dalje ne smiju obrađivati na način koji nije u skladu s tim svrhama (načelo ograničavanje svrhe); primjereni, relevantni i ograničeni na ono što je nužno u odnosu na svrhe u koju se obrađuju (načelo smanjenje količine podataka); točni i prema potrebi ažurni (načelo točnosti); čuvani u obliku koji omogućuje identifikaciju ispitanika samo onoliko dugo koliko je potrebno u svrhe radi kojih se osobni podaci obrađuju (načelo ograničenja pohrane); obrađivani na način kojim se osigurava odgovarajuća sigurnost osobnih podataka, uključujući zaštitu od neovlaštene ili nezakonite obrade te od slučajnog gubitka, uništenja ili oštećenja primjenom odgovarajućih tehničkih ili organizacijskih mjera(načelo cjelovitosti i povjerljivosti).

 Obrada osobnih podataka je zakonita  ako je ispunjen jedan od uvjeta propisanih člankom 6. Opće uredbe o zaštiti podataka, odnosno u onoj mjeri u kojoj je ispunjeno najmanje jedno od sljedećega: ispitanik je dao privolu za obradu svojih osobnih podataka u jednu ili više posebnih svrha; obrada je nužna za izvršavanje ugovora u kojem je ispitanik stranka ili kako bi se poduzele radnje na zahtjev ispitanika prije sklapanja ugovora; obrada je nužna radi poštovanja pravnih obveza voditelja obrade; obrada je nužna kako bi se zaštitili ključni interesi ispitanika ili druge fizičke osobe; obrada je nužna za izvršavanje zadaće od javnog interesa ili pri izvršavanju službene ovlasti voditelja obrade; obrada je nužna za potrebe legitimnih interesa voditelja obrade ili treće strane, osim kada su od tih interesa jači interesi ili temeljna prava i slobode ispitanika koji zahtijevaju zaštitu osobnih podataka, osobito ako je ispitanik dijete.

 Prije svega, potrebno je imati u vidu da vijećnici imaju pravni interes za ostvarivanje svojih prava koja su zajamčena posebnim zakonima i općim aktima jedinice lokalne samouprave. Međutim, njihovo pravo nije apsolutno, već jedinice lokalne samouprave moraju voditi računa, ako se traže osobni podaci, o opsegu osobnih podataka koji se daju općinskim vijećnicima. Stoga, s aspekta propisa o zaštiti osobnih podataka i „ načela smanjenja količine podataka” smatramo da bi se podaci o isplaćenim putnim nalozima trebali dostavljati (objavljivati) odnosno dati vijećnicima u skupnom iznosu tj. ukupnim iznosima koji su isplaćeni u određenom vremenskom razdoblju.“

Slijedom navedenog, u nastavku se dostavljaju zbirno iskazani podaci prema upitu člana Gradskog vijeća, Zvonimira Peranića.

U 2017. godini ukupan broj putnih naloga bio je 107. Lokacije na koje se putovalo bile su Zagreb, Krk, Cres, Crikvenica, Novi Vinodolski, Vrbnik, Rab, Dubrovnik, Delnice, Pula, Praputnjak, Ravna Gora, Vrbovsko, Mali Lošinj Fužine, Brod Moravice, Čavle, Labin/Pula/Krapan, Aarhus (Danska), Ljubljana (Slovenija), Bruxelles (Belgija), Beč (Austrija), Varšava (Poljska), Pečuh (Mađarska), Rumunjska, Prag (Češka), Leeuwarden (Nizozemska), Ravenna (Italija), Maribor (Slovenija), München (Njemačka), Novi Sad (Srbija), Lisabon (Portugal), Marseille (Francuska), Debrecen (Mađarska), Valetta (Malta), London (Ujedinjeno Kraljevstvo), Rim (Italija), Chemnitz (Njemačka), Trst(Italija), Temišvar (Rumunjska), Amsterdam (Nizozemska). Ukupan iznos isplaćen po putnim nalozima bio je 54.078,89 kuna, a ukupan trošak putovanja 75.713,56 kuna.

Razlozi putovanja u 2017. godini bili su sljedeći: sastanak u Ministarstvu kulture, sastanak s pomoćnicom ministrice kulture, otvorenje godine EPK, sastanci sa partnerima i suradnicima zajedno sa umjetničkim direktorom, službeni sastanak s potencijalnim partnerima u svrhu PP 27 susjedstava, sudjelovanje na panel raspravi, sastanak vezan za monitoring s evaluacijskim panelom, sudjelovanje i pomoć koordinatorima na proglašenju 27 susjedstava, proglašenje 27 susjedstava, sudjelovanje na prezentaciji projekta Rijeka 2020 EPK, sudjelovanje na tribini kulturne industrije i razvoja kao izlagač, prezentacija programa Rijeka2020 EPK, sudjelovanje na konferenciji “Kultura i razvoj”, sastanak vezan uz suradnju Rijeka-Dubrovnik na temu participativnog upravljanja kulturnom infrastrukturom, vođenje radionice „Projektno upravljanje i uvod u EU fondove“, sudjelovanje na radionici “Projektno upravljanje i uvod u EU fondove”, sudjelovanje na konferenciji kao predavač i radni sastanci sa budućim potencijalnim partnerima, sudjelovanje na događanju “Cafe 21 discussion” u svrhu 27 susjedstava, sudjelovanje na konferenciji: perspektive razvoja nacionalnih kulturnih politika u kontekstu EU, sudjelovanje na konferenciji Cul-Pol, sudjelovanje na konferenciji Rethinking cultural participation, sudjelovanje na implementacijskoj radionici u sklopu Interrag Programa Središnja Europa, sudjelovanje na implementacijskoj radionici u sklopu Interrag Programa Središnja Europa, sudjelovanje na konferenciji – TRANS EUROPE HALLES, sudjelovanje na Khamoro festivalu u Pragu i sastanak sa organizatorima festivala, intervju s piscem, transfer predavača na seminaru “Kako komunicirati EPK”, posjet lokaciji kao sudioniku PP 27 susjedstava, radionica u organizaciji Leeuwarden 2018, sastanci sa potencijalnim partnerima u EU natječaju, program “Fokus Rijeka”-sudjelovanje u diskusiji gdje će se predstavit projekt Rijeka2020, Posjet Njemačka/Munchen – po pozivu  grada povodom obilježavanje Dana državnosti,  ljetna škola tranzicijske pravde i politika sjećanja-održavanje prezentacije i sudjelovanje na panelu, sastanak sa regionalnim EPK timovima (Maribor, Košice, Novi sad),  obilazak susjedstava sa ciljem upoznavanja pet savjetnika s predstavnicima lokalnih timova u susjedstvima, transfer predavača na seminaru “Applause please”, snimanje za emisiju Kulturni kolodvor, sastanak u okviru projekta Pilot Cities i susret sa predstavnicima Odjela za kulturu, posjet festivalu Travellings 2017, sastanci sa zamjenikom gradonačelnika Grada Cres i pročelnicom za društvene djelatnosti Grada Malog Lošinja, sudjelovanje na pripremnom seminaru Debrecena 2023, sastanak platforme za kulturnu diplomaciju i Europske komisije, sastanak vezan uz predstavljanje Rijeka 2020 u svrhu daljnje suradnje, sastanak s gradonačelnikom grada Raba vezan uz PP 27 susjedstava, sudjelovanje na sastanku predstavnika EPK gradova, sastanak sa budućim suradnicima i s voditeljem TZ Čavle u svrhu realizacije PP 27 susjedstava, sastanci sa potencijalnim partnerima Rinova, Walk the Plank u svrhu zajedničke pripreme projekta “European Academy of Outdoor Arts”, predstavljanje programskih ideja Rijeka 2020 EPK, sastanak sa budućim suradnicima sa prostora susjedstava u svrhu upoznavanja prostora u sklopu PP 27 susjedstava, sudjelovanje na sastanku u Ministarstvu kulture i konferencija Contemporaneamente Roma International Days u Rimu, sudjelovanje na konferenciji Contemporaneamente Roma International Days, predstavljanje PP 27 susjedstava, sudjelovanje na seminaru Tagung Stat(d)t Kultur, radni sastanak u svrhu realizacije PP 27 susjedstava, sastanak u Ministarstvu vanjskih i europskih poslova, sastanci sa programskim i marketinškim partnerima, promocija knjige “25 godina hrvatske neovisnosti” na Sveučilištu u Zagrebu, sastanak sa potencijalnim sponzorima, sudjelovanje na prvom Lab for European project making, sudjelovanje u žiriju projekta Tandem, sastanak s predstavnicima Labin Art Express, radni sastanak sa zemljama/gradovima članicama timova EU Cultural Capital, sastanak sa predstavnicima inicijative susjedstva Cres, sastanak vezan uz financiranje projekta Industrijsko Bienale 2018. i 2020. te razni transferi.

U 2018. godini, ukupan broj putnih naloga bio je 292. Lokacije na koje se putovalo bile su Zagreb, Fužine, Labin, Drenova, Kastav, Gomirje, Novi Vinodolski, Cres, Baška, Krk, Lopar, Mali Lošinj, Brod Moravice (Kuti), Delnice, Malinska, Ravna Gora -Gornji Kuti, Crikvenica, Mrkopalj, Unije, Varaždin, Labin, Brseč, Krapan, Vrbnik, Goli otok, Jelenje Dubrovnik, Rovinj, Rab, Mošćenička Draga, Kostrena, Bribir Lovran, Brod na Kupi, Valletta (Malta), Aarhus (Danska), Berlin (Njemačka), Leeuwarden (Nizozemska), Ljubljana (Slovenija), Tokyo (Japan), Lille (Francuska), Bologna (Italija), Novi Sad (Srbija), Trst (Italija), Vilnius (Litva), Bruxelles (Belgija), Plovdiv (Bugarska), London (Ujedinjeno Kraljevstvo), Beograd (Srbija), Nova Gorica (Slovenija), Lisabon (Portugal), Beč (Austrija), Beirut (Libanon), Geneva (Švicarska), Marrakech, Liverpool (Ujedinjeno Kraljevstvo Velike Britanije i Sj. Irske) Perg (Austrija), Matera (Italija), Temišvar (Rumunjska), Amsterdam (Nizozemska), Venecija (Italija), Palermo (Italija), Strasbourg (Francuska), Valetta (Malta), Skopje (Makedonija), Bordeaux (Francuska). Ukupan iznos isplaćen po putnim nalozima bio je 149.302,42 kuna, a ukupan trošak putovanja 292.031,66 kuna.

Razlozi putovanja u 2018. godini bili su: sastanci u Ministarstvu vanjskih i europskih poslova i Ministarstvu kulture, konferencija Voulunteer Conference, Seminar-Actors of Urban Change, otvorenje godine EPK 2018, susret EPK gradova od 2016.-2022., sastanak u Ministarstvu kulture na temu 5. digitalne platforme u Rijeci, predstavljanje kod predsjednice RH, sastanak u norveškoj ambasadi, obilazak susjedstva i snimanje potencijalnih lokaliteta u svrhu razvoja PP 27 susjedstava; radni sastanak sa partnerima, sudjelovanje na turističkom sajmu ITB, Izlaganje na turističkom sajmu, sastanak sa predstavnicima British Councila i Ministarstva kulture u sklopu predsjedanja RH Vijećem Europe, seminar u sklopu Video Mapping Festivala kao predstavnica Društva Rijeka 2020, sastanak s predstavnicima inicijative “Sretno selo Kuti”- program Bolje vas našli, sajam dječjih knjiga-razvoj projekta Brickzine, sastanak s predstavnicima inicijative iz Delnica i Crnog luga i pročelnikom grada Delnice, sastanak s predstavnicima inicijative susjedstva Lopar, sastanak s nositeljima inicijative susjedstva Malinska, sastanak s gradonačelnikom grada Delnica, sastanak u agenciji Conex, održavanje prezentacije u Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu, održan sastanak radnog tima 27 susjedstava i predstavnika Restart lebel, sastanak sa predstavnicima lokalnog tima susjedstva Delnice, književno predstavljanje-Autorske bure, volontiranje u kulturi, sastanak sa British Councilom, mrežom EUNIC, Francuskim institutom, Ministarstvom kulture, Veleposlanstvom Španjolske i u Ministarstvu unutarnjih poslova, Academy Meeting Actors of Urban Change, susjedstvo Kuti-događanje Bolje vas našli, sastanak s glavnim urednikom Jutarnjeg lista, književne večeri-Autorske bure u sklopu PP Lungomare, odlazak na otvaranje izložbe Tomislav Gotovac kao dio PP Doba moći, sastanak i dogovor oko književne večeri sa ravnateljicom knjižnice, Dan otvorenih vrata EU institucija i predstavljanje Rijeka 2020, konferencija “EPK kao pokretač promjena” i sastanci s predstavnicima tima Novi Sad 2021 i Francuskog instituta u Srbiji, sastanak na temu grafičkih standarda za Rijeku 2020, sastanak na temu komunikacijskih rješenja za kampanju Ljeto u prijestolnici, studijski posjet kustosa i književne večeri Autorske bure, posjet lokaciji Baška unutar PP lungomare, sastanak sa predstavnicima lokalnog tima Unije, susret EPK gradova, sastanak s voditeljicom lokalnog tima Mrkopalj, predstavljanje projekta Rijeka 2020 na poziv Grada Varaždina i MOP Špancirfest i sastanak sa predstavnicima Grada Varaždina, sastanak s načelnikom na temu IETM Campus koji se održava u Fužinama, koordinacijski sastanak s nositeljima inicijative, predstavnicima Prirodoslovnog muzeja-podružnica Brod na Kupi, sastanak s načelnikom Općine Lopar, posjet lokaciji Baška unutar PP lungomare, provođenje pilot projekta STEPS-Bolje vas našli, Studijski posjet Kreativnom centru Poligon, sudjelovanje na edukaciji Action Learning Facilitation Training u svrhu provedbe edukacijskog programa razvoja publike, sastanak u zakladi Kultura nova vezan za zajedničke edukativne aktivnosti, sastanak sa voditeljem Fužinarske kuće vezano za IETM Campus u sklopu programa Učionice, sastanak sa predstavnicima IETM organizacije Campus u sklopu programa Učionice, otvaranje programa IETM Campus, prisustvovanje programu Bolje vas našli u sklopu PP 27 susjedstava, sudjelovanje i prezentacija na sastanku IETM mreže, sastanak sa voditeljicom lokalnog tima susjedstva Novi Vinodolski, praćenje programa IETM Campus, studijski posjet u svrhu upoznavanja i mapiranja lokacije, sastanak s potencijalnim partnerima u restoranu Skuhna koji zapošljava migrante u sklopu PP Kuhinja, završetak prve etape projekta STEPS, sastanak EPK gradova, istraživanje lokacija PP Lungomare, provođenje programa KineDok u susjedstvu Novi Vinodolski, istraživanje lokacija na Malom Lošinju, koordinacijski sastanak vezan uz predstavljanje PP 27 susjedstava u okviru programa Regrutni centar za umjetnike, priprema prezentacija PP 27 susjedstava i PP Kuhinja u kontekstu 2. Industrijskog bienala umjetnosti i festivala Krapan EU Kapital, koordinacijski sastanak vezan uz organizaciju zajedničkog događanja PP 27 susjedstava i Porto etno festivala, priprema programa i pregled lokacije, obilazak lokacije susjedstva Novi Vinodolski, koordinacijski sastanci s timovima susjedstva Jelenje i Delnice-platforma Bolje vas našli, program razvoja publike Applause please, dogovor oko promocije Rijeka 2020 u Beogradu, konferencija Europske prijestolnice i modeli participacije, Study visit-sastanci sa potencijalnim partnerima unutar PP Kuhinja, konferencija Kina+16 zemalja regije na kojoj je predstavljena Rijeka 2020, program “Bolje vas našli”, Konferencija: Europske prijestolnice i modeli participacije, Weekend media festival, Vitamin D – posjet umjetnika, službeni sastanak PP Lungomare s predstavnicima Općine Mošćenička Draga, službene posjete lokacijama PP Lungomare, službeni sastanak PP Lungomare s Općinom Lopar, sastanci s Francuskim institutom i nizozemskom ambasadom, službeni sastanak PP Lungomare s predstavnicima Grada Bakra i Grada Crikvenice, službeni sastanak PP Lungomare s predstavnicima Grada Cresa, službeni sastanak PP Lungomare s predstavnicima Vinodolske općine, sastanci sa potencijalnim partnerima unutar PP Kuhinja, Bolje vas našli – Delnice,  sastanak sa partnerima vezan uz PP 27 susjedstava, službeni sastanak PP Lungomare s predstavnicima Općine Baška, službeni sastanak PP Lungomare s predstavnicima Grada Cresa i Malog Lošinja,  sudjelovanje na konferenciji “STEPS”, PP27S – studijsko putovanje Beč + posjet Die Angewandte Academie, preuzimanje promotivnih letaka za kampanju Uključi se i switcha za RiHub, službeni sastanak PP Lungomare s Općinom Vinodol, study visit-sastanci sa potencijalnim partnerima unutar PP Kuhinja, Intercultural Cities Programme, Bolje vas našli  Krk, orijentacijska radionica za natječaj razvoja publike u organizaciji Ministarstva kulture,  službeni sastanak PP Lungomare s predstavnicima Općine Baška, 2.Službeni sastanak PP Lungomare s Vinodolskom općinom, AFRICITIES sudjelovanje na konferenciji, Konferencija Impacts 18 – International Symposium – Liverpool, sastanak u Ministarstvu kulture, Kick-off meeting projekta Centriphery, study visit-sastanci sa potencijalnim partnerima unutar PP Kuhinja, ECoc Family Meeting, Beyond the Obvious (BtO) Conference, sastanak u Zagreb filmu, sastanak u Ministarstvu kulture povodom otvaranja poziva za dodjeljivanje potpora, Bolje vas našli- Rab, radni sastanci u susjedstvima s fokusom na početak projekta Centriphery, Festival Cinekid u Amsterdamu, studijski posjet sa predstavnicima 5 susjedstava uključenih u pilot projekt STEPS, studijski posjet Manifesta Biennialu, predstavljanje Vijeće Europe, početak umjetničke rezidencije – Gornji Kuti, Centriphery kick-off meeting, izobrazba iz područja javne nabave o mjerilima zelene javne nabave-trening trenera, okrugli stol o ulozi irskog plemsta u Hrvatskoj, sudjelovanje na partnerskom projektu Tandem Frsyland, sudjelovanje na HR Eko Forumu u svrhu razvoja inicijative Zeleni val, sudjelovanje na “Tandem Fryslan Final Meeting”, sudjelovanje u panelu pripreme kandidature, Kick-off meeting projekta Easy towns II, radni sastanak i posjet vezan uz Industrial Art Biennial, predstavljanje susjedstva, susret župana s gradonačelnicima i općinskim načelnicima s područja Županije, sudjelovanje u susretu općina PGŽ, predstavljanje projekta STEPS, prezentacija projekta Rijeka 2020 EPK, studijski posjet Venecijanskom bijenalu, Bolje vas našli – Unije, sastanak na Sveučilištu Bordeaux i prezentacija projekta Rijeka 2020, 8. međunarodna konferencija-Žene u biznisu 2018, sastanci u ambasadama (Belgija, Nizozemska, Irska) oko razmatranja načina sudjelovanja u financiranju projekta RIJEKA 2020 EPK, koordinacijski sastanak za Industrijski biennale 2020, studijski posjet Crikvenici vezan uz PP Lungomare, uzvratni posjet Rijeka 2020 – EPK gradu Ljubljani-suradnja, sastanak sa predstavnicima odjela za kulturu Grada Ljubljane, studijski posjet gradu Cresu, posjet delegacije Rijeka 2020 gradu Ljubljani, Bolje vas našli – Brod na Kupi, Sastanak u Ljubljani, Odjel za kulturu i razmjena iskustva na temu “zelenih inicijativa”, sastanak u Ljubljani, odjel za kulturu i razmjena iskustva na temu “diplomacija”, predstavljanje-Lovran susjedstvo EPK, nabava materijala za press event, službeni sastanak sa članovima Grada Crikvenice, sudjelovanje na konferenciji o kreativnim industrijama u svrhu predstavljanja RiHub-a, predstavljanje- Lovran susjedstvo EPK, radni sastanak sa zamjenikom načelnika Općine te razni transferi.

U 2019. godini (do 29. ožujka 2019.) ukupan broj putnih naloga bio je 106. Lokacije na koje se putovalo bile su Delnice, Baška, Zagreb, Rovinj. Gornji Kuti, Platak, Mrkopalj, Lipa, Kastav, Daruvar, Lopar, Crikvenica Lovran, Gomirje Mune, Brod Moravice, Mošćenička Draga, Fužine,  Krk, Brseč, Plovdiv (Bugarska), Matera (Italija), London (Ujedinjeno Kraljevstvo Velike Britanje i Sj. Irske), Ljubljana (Slovenija), Evora (Portugal), Tokyo (Japan), Zagreb, Beč (Austrija), Berlin (Njemačka) Esch-sur-Alzette (Luksemburg), Bruxelles (Belgija), Beograd (Srbija). Ukupno iznos isplaćen po putnim nalozima bio je 65.056,92 kuna, a ukupan trošak putovanja 179.684,91 kuna.

Razlozi putovanja u 2019. godini bili su sljedeći: sastanak sa susjedstvom vezan uz PP 27 susjedstava, službeni posjet općini Baška vezan uz PP Lungomare, otvorenje EPK Plovdiv, otvorenje EPK Matera,  edukacija u svrhu provedbe kontinuiranog edukacijskog programa Applause please!, sastanak sa partnerima (ProPuh, Roum), završna edukacija za facilitatora u programu Action learning, sastanak u svrhu realizacije zajedničke suradnje na programu Produkcija u kulturi, sastanci sa Veleposlanstvom Belgije i Izraela, predstavljanje RI2020, dogovor oko programa za Furiozu 2020.-te i posjet festivalu MENT, dogovor festivala Furioza s Kinom Šiška i posjeta festivala MENT, obilazak susjedstva Gornji Kuti, sastanak u susjedstvu Čavle, dogovor programa za PP Kuhinja u 2020. godini, potpis Sporazuma o suradnji, sastanak u susjedstvu Gornji Kuti, posjet partnerima i intervju za Rai radio, obilazak susjedstava Noć Muzeja, koordinacijski i produkcijski sastanak na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebug – suradnja susjedstvo Turnić-Mlaka, obilazak lokacija susjedstva, TEHLeadership radionica, sastanci u HGK i INA u svrhu budućeg partnerstva i potencijalnih sponzora, sastanci sa Veleposlanstvom Belgije i Izraela, radionica produkcije Učionice u Zagrebu, posjet lokaciji Lopar u sklopu studijskog posjeta umjetnice, posjet Crikvenici u sklopu studijskog posjeta umjetnice, posjet Crikvenici i Lovranskoj Dragi u sklopu studijskih posjeta umjetnika, predstavljanje u Ministarstvu kulture Slovenije, EU Japan fest, predstavljanje PP 27 susjedstava, sastanak sa odvjetnikom vezano za ugovaranje prijenosa autorskih prava na PP Dječja kuća, sastanak u Hrvatskom telekomu, sastanci sa budućim partnerima, koordinacijski sastanak s predstavnicima Prosvjete radi sufinanciranja programa u susjedstvu Gomirje, sastanak sa partnerima vezan uz PP Dječja kuća, radni sastanak, radni sastanci vezani uz konačni program PP 27 susjedstava, sajam ITB turističkom sajmu u Berlinu, radni sastanak u Gomirju, sastanak Gomirje – Porto Etno, sudjelovanje Rijeke 2020 – Europske prijestolnice kulture na svečanoj objavi nominacija glazbene nagrade Porin u Zagrebu, Sajam ITB turističkom sajmu u Berlinu, radni sastanak na temu programa susjedstva i Centripherya, sudjelovanje na konferenciji European Capitals of Culture and Cross border Urban Cohesion, predstavljanje, okrugli stol, CAE Members Forum, sudjelovanje na aktivnostima partnera povodom Karnevala, sastanci u ambasadama (Italija, Turska, Španjolska) i na HRT-u, Prezentacija projekta Rijeka 2020 EPK u Beogradu u okviru PP Kuhinja, gostovanje na emisiji Izvan formata na HRT-u, Sastanci – Turska i Španjolska ambasada, Grad Zagreb, Talijanski Institut za kulturu, Goethe inst. – sredstva za EPK program, radni sastanci vezani uz pripremu programa PP 27 susjedstava, sastanak sa budućim partnerima-sponzorstva, radni sastanci vezani uz pripremu programa PP 27 susjedstava, sudjelovanje na IETM sastanku, službeni posjet u svrhu promocije PP Kuhinja, dogovor mikrolokacije na Lungomare lokaciji Brseč, obilazak terena i radni sastanak susjedstvo Krk, posjet Brseču u sklopu studijskog posjeta umjetnice, sastanak sa revizorom i pravnim savjetnikom, sastanak sa susjedstvom vezan uz PP 27 susjedstava, studijski posjet umjetnice i radni sastanak.

Ukupno trajanje putovanja (u satima) za 2017. godinu bilo je 2470 sati, za 2018. godinu 6890,6 sati, a za 2019. godinu 3550,5 sati.

S poštovanjem,
Gradonačelnik
Mr.sc. Vojko Obersnel