Član Gradskog vijeća Hrvoje Burić, pisanim putem je, temeljem članka 73. Poslovnika Gradskog vijeća, postavio slijedeća pitanja:
Koliki je točan iznos isplaćen tvrtki MANUFAKTURA d.o.o. OIB 78717781944 u 2008. godini iz Proračuna Grada Rijeke i za koje poslove?
Koliki je točan iznos isplaćen tvrtki MANUFAKTURA d.o.o. OIB 78717781944 u 2009. godini iz Proračuna Grada Rijeke i za koje poslove?
Koliki je točan iznos isplaćen tvrtki MANUFAKTURA d.o.o. OIB 78717781944 u 2010. godini iz Proračuna Grada Rijeke i za koje poslove?

Odgovor

Član Gradskog vijeća Hrvoje Burić, pisanim putem je, temeljem članka 73. Poslovnika Gradskog vijeća, postavio slijedeća pitanja:

Koliki je točan iznos isplaćen tvrtki MANUFAKTURA d.o.o. OIB 78717781944 u 2008. godini iz Proračuna Grada Rijeke i za koje poslove?
Koliki je točan iznos isplaćen tvrtki MANUFAKTURA d.o.o. OIB 78717781944 u 2009. godini iz Proračuna Grada Rijeke i za koje poslove?
Koliki je točan iznos isplaćen tvrtki MANUFAKTURA d.o.o. OIB 78717781944 u 2010. godini iz Proračuna Grada Rijeke i za koje poslove?

Vezano uz pitanje vijećnika Hrvoja Burića dan je sljedeći odgovor, dostavljen 23. ožujka 2011.

1. Koliki je točan iznos isplaćen tvrtki Manufaktura d.o.o. OIB 78717781944 u 2008. godini iz Proračuna Grada Rijeke i za koje poslove?

U 2008. godini tvrtki Manufaktura ukupno je iz Proračuna Grada Rijeke isplaćeno 587.472,29 kuna za sljedeće poslove:

  1. Marketinške usluge za završnu prezentaciju koju je Grad Rijeka održao u Pescari za dobivanje domaćinstva Mediteranskih igara 2013. godine, lako su ovi poslovi u cijelosti realizirani 2007. godine, tvrtka je plaćena u 2008. godini.
    Iznos: 292.530,00 kn

    Poslovi obavljeni za potrebe kandidature MIR 2013, uključuju strategiju prezentacije, izradu idejnih i izvedbenih rješenja kao i realizaciju i nadzor na terenu, u Pescari, te sve potrebne predradnje. Poslovi marketinških usluga za završnu prezentaciju Grada Rijeke za dobivanje domaćinstva XVII Mediteranskih igara 2013. godine obuhvaćali su:

    Koncept prezentacije i film kao središnji element prezentacije

  • osmišljavanje koncepta prezentacije
  • osmišljavanje koncepta 8 minutnog filma
  • najam tonskog studija za snimanje audio materijala za film
  • copy za prezentaciju filma “Rijeka top secret 2013.” Najam tonskog studija za snimanje off-a
  • tehnička podrška za snimanje filma, management lokacija, organizacija snimanja na vodi, najam plovila, catering

Promotivni štand (cca 30m2)

  • osmišljavanje koncepta promotivnog štanda i riječkog press centra
  • projektiranje i izvedba promo štanda
  • montaža i demontaža štanda
  • organizacija i koordinacija svečanog domjenka za predstavnike MOMI-a (uključuje nastup banda Rivers i prezentaciju i degustacija primorskih specijaliteta iz konobe Tramerka šefa kuhinje Andreja Barbieria)
  • organizacija trodnevnog zabavnog programa i animacije u sklopu prezentacijskog štanda

Završno predstavljanje riječke kandidature pred komisijom

  • izrada sinopsisa završne prezentacije
  • scenske probe s glavnim govornicima i prezenterima
  • pisanje govora prezentacije (Vojko Obersnel, Blanka Vlašić, Zlatko Mateša, predstavnik ministarstva, mladi sportaši, voditeljica)
  • casting i angažiranje glavne voditeljice (Barbara Radulović)
  • casting i angažiranje hostesa riječke kandidature
  • angažman i realizacije izrade dizajnerskih haljina za hostese (modni dizajner Zoran Mrvoš)
  • najam video tehnike za završnu prezentaciju

Osmišljavanje i izrada promotivnih materijala kandidature i prezentacije

  • dizajn, prijelom, koncept, tekstovi i organizacija prijevoda za 3 broja dnevnih novina “Ri view” (ukupno 9 izdanja na 3 jezika: hrvatski, francuski, engleski) 12 stranica
  • dizajn, prijelom, koncept, tekstovi i organizacija prijevoda za magazin “Rijeka Croatie 2013” 12 stranica
  • organizacija i nadzor izrade i dostave tiskanih materijala

Realizacija događanja, rad na lokaciji

  • 2 dana full time priprema i koordinacija eventa, voditelj projekta (uključuje 2 x put Rijeka – Pescara – Rijeka) cca 50 radnih sati voditelja događanja
  • 3 dana full time koordinacija eventa prezentacije sa 5 ljudi iz agencije (voditelji projekta i asistenti) ukupno 120 radnih sati
  • management i kompletna tehnička podrška za završnu prezentaciju
    honorar tehničkog direktora prezentacije

2. Oblikovanje web stranice za novootvoreno Art kino Croatia
Iznos: 23.180,00 kn

Oblikovanje web stranice – filmskog community site-a za Art Kino Croatia uključivalo je: Postavljanje koncepta informacijske strukture za predstavljanje kina i programa. HTML i CSS programiranje podatkovnog modela. Dizajn osnovnih predložaka (templateova). Implementacija sustava za upravljanje sadržajem (CMS). Foto i video galerije, blog, komentiranje i ocjenjivanje članaka.
3. Izrada komunikacijske strategije Grada Rijeke
Iznos: 233.019,98
Posao je obuhvatio izradu dokumenta pod nazivom: Komunikacijska strategija i analiza online prisutnosti u funkciji razvoja korištenja intemeta kao osnovnog gradskog komunikacijskog kanala na 200 stranica + prezentacija.
Komunikacijska strategija izrađena je kao osnovni dio marketinške strategije grada, kao analiza osnovnih komunikacijskih značajki pojedinih segmenata gradskog kompetitivnog identiteta.

Strategija prati koncept 6P Simona Anholta, najvećeg svjetskog autoriteta na području marketinga mjesta. Anholt je pokretač jedina dva relevantna globalna panela i mjerila konkurentnosti svjetskih država i svjetskih gradova – Nation Brand Indexa i City Brand Indexa.
Strategija sadrži sljedeće teme:

  1. svijest o imenu/marki Rijeke i komunikacijske implikacije
  2. analiza Rijeke kao fizičkog mjesta kao generatora sadržaja komunikacije
  3. analiza osnovne životne infrastrukture i njenog značenja za komunikaciju identiteta i konkurentnosti Rijeke
  4. analiza stanovništva/mentaliteta kao nositelja komunikacije prema doktrini “javne diplomacije”
  5. analiza pulsa/duha mjesta kao osnova komuniciranja gradskog identiteta
  6. analiza obrazovnih i poslovnih potencijala

Ove analize sugeriraju osnovna mjesta povijesnog identiteta kao elemente turističke promocije, kao i temeljni brief potreban za stvaranje novog vizualnog identiteta.
S obzirom da je SWAT analiza kao i analiza komunikacijskog značaja pojedinih segmenata sugerirala korištenje interneta kao osnovnog komunikacijskog alata izrađena je detaljna analiza online prisutnosti:
Analiza online prisutnosti Rijeke i preporuke za njeno poboljšanje

  • odabrani su benchmarking partneri prema kriteriju tipa i veličine grada
  • izrađene su dvije benchmarking analize, posebno za municipalni, a posebno za turistički web site
  • izrađen je prikaz sadašnje online prisutnosti
  • date su preporuke za poboljšanje online prisutnosti u duhu najbolje prakse

4. Izrada promotivnih materijala i promocija programa dočeka Nove 2008. godine na Korzu.
Iznos: 15.860,00 kn
Posao je obuhvatio oblikovanje i tisak plakata te radijsku kampanju.
5. Promidžbeni artikli s motivima Jadranskog triptiha u okviru promocije svečanog zastora HNK Ivana pl. Zajca, autora Marka Trebotića.
Iznos: 18.760,24 kn
Posao je obuhvatio izradu promotivnih artikala poput magneta, šalica i kišobrana.
6. Tisak promidžbenih materijala vezanih uz Projekt besplatnog bežičnog interneta Grada Rijeke (Wireless Rijeka – free access).
Iznos: 4.122,07 kn

2. Koliki je točan iznos isplaćen tvrtki Manufaktura d.o.o. OIB 78717781944 u 2009. godini iz Proračuna Grada Rijeke i za koje poslove?
U 2009. godini tvrtki Manufaktura ukupno je iz Proračuna Grada Rijeke isplaćeno 119.160,80 kuna za sljedeće poslove:
1. Realizacija filmskog i glazbenog programa povodom otvorenja Art-kina Croatia, lako je cijeli posao realiziran potpuno u prosincu 2008. godine, tvrtka je plaćena u 2009. godini.
Iznos: 55.000,00 kn
Ovaj posao obuhvaćao je:

  • trodnevni glazbeni nastupi i honorari za izvođače: glazbeni sastav Tri; glazbeni sastav Marinada; riječki rock bend Hesus Attor.
  • najam ozvučenja, opreme za tonsko snimanje i rasvjete
  • osmišljavanje koncepta popratnog programa otvorenja
  • asistencija pri osmišljavanju i realizaciji filmskog programa za otvorenje
  • izrada audio zapisa izvedbi
  • priprema video materijala uz koje su nastupali izvođači
  • priprema i koordinacija trodnevnog eventa na terenu (komunikacija s bandovima, koordinacija tehnike, izvođača i voditelja programa, realizacija sinopsisa događanja itd.)
  • pomoć u konceptualizaciji i realizaciji programa, popratnog programa i kampanje otvorenja Art kina Croatia

Kampanja povodom otvorenja Art-kina koju su zajednički realizirali agencija Manufaktura i agencija Najlon iz Zagreba dobila je dvije prestižne nagrade:
–  FESTO 2009. zlatno zvono za najbolji vanjski oglas
–  OUTWOORD 2009. najbolji citylight i najbolja serija billboarda u Hrvatskoj, za kampanju “Proud to be antiplex”
2. Facebook kampanja za Art kino, izrada i implementacija newsletter managera, SEO optimizacija web stranice
Iznos: 14.518,00 kn
3. Marketinške usluge, usluge oblikovanja projekta (plakati) i održavanje web stranica Art kina
Iznos: 34.882,80 kn

Ovaj posao obuhvaćao je:

  • mjesečno održavanje web stranice Art kina (uključuje hosting, tehnički support, backup podataka, administraciju mail servera, unos svih sadržaja vezano za filmski program i ostale novosti i tekstove, manje izmjene na stranici, izmjenu glavne slike na naslovnici)
  • zakup medija za “Proud to be antiplex” kampanju
  • izrada promotivnih materijala:
    • 30 programskih plakata
    • mjesečni programski letci
    • letci za evente

4. Izrada prezentacije Grada Rijeke u prigodnoj brošuri Hrvatskog olimpijskog odbora
Iznos: 14.760,00 kn
Posao je obuhvaćao insertaciju na 16 stranica, što uključuje i copywrite, grafičko oblikovanje, obradu fotografija, pripremu za tisak i adaptaciju logotipa Mediteranskih igara Rijeka

3. Koliki je točan iznos isplaćen tvrtki Manufaktura d.o.o. OIB 78717781944 u 2010. godini iz Proračuna Grada Rijeke i za koje poslove?
U 2010. godini tvrtki Manufaktura ukupno je iz Proračuna Grada Rijeke isplaćeno 185.659,72 kuna za sljedeće poslove:

  1. Sufinanciranje knjige Izeta Medoševića (riječki glazbenik i pjesnik) „Genij usamljenog čovjeka”
    Iznos: 8.000 kn
  2. Tisak selotejpa za kampanju „Zalijepi se na Kamova”
    Iznos: 3.245,72
  3. Oblikovanje i izrada web stranice www.kamov.hr
    Iznos: 28.290,00 kn

Posao je obuhvaćao osmišljavanje, oblikovanje i izradu stranice kamov.hr u godini Kamova. Stranica je osmišljena tako da funkcionira na 3 razine:

 

  • kao službena stranica J.P.Kamova koja se konstantno razvijati i nadopunjava, ima administratora/urednika (unutar odjela za kulturu)
  • kao izvor informacija o događanjima povodom 100-te obljetnice smrti
  • kao osnovni alat kampanje u godini Kamova i kanal za širenje informacija na socijalne mreže i druge stranice i medije

Struktura stranice:

  • home page – novosti o manifestaciji te sav viralni sadržaj (citati, slike, video materijali) koji je u službi kampanje za 100 godišnjicu Kamovljeve smrti
  • o Kamovu (biografija, drugi o Kamovu – eseji, tekstovi, recenzije. ..,)
  • radovi (bibliografija, inspirirano Kamovom)
  • galerija – fotografije, ilustracije, video
  • download (free djela u elektronskom obliku)
  • arhiva novosti (novosti koje se pojavljuju na naslovnici spremaju se u arhivu)
  • kalendar događanja (popis događanja za vrijeme manifestacije povodom 100 godišnjice smrti)

Stranica je pogonjena sustavom za samostalno održavanje (CMS) koji je prilagođen potrebama Grada i administriranju iz Odjela Grada.
5. Održavanje web stranica www.art-kino.org
Iznos: 51.660,00 kn

Ovaj posao obuhvaćao je mjesečno održavanje web stranice Art kina (uključuje hosting, tehnički support, backup podataka, administraciju mail servera, unos svih sadržaja vezano za filmski program i ostalih novosti i tekstova te izdvojenih najava događanja, manje izmjene na stranici, izmjenu glavne slike na naslovnici)
4. Izrada i slanje newslettera i kreiranje baze e-mail kontakata za Art kino
Iznos: 10.824,00 kn
Posao je obuhvaćao izradu i slanje 21 newslettera, te stvaranje baze podataka s kontaktima prema članovima kino kluba, medijima, partnerima u projektu, filmskim organizacijama itd.

5. Oblikovanje programske knjižice i drugih programskih obavijesti za Art kino Croatia
Iznos: 25.584,00

Posao je obuhvaćao: Oblikovanje Programske knjižice na 68 str. povodom obilježavanja godišnjice Art kina Croatia održane u 2009. godini.

Također i izradu sljedećih materijala:

  • 15 citylight plakata
  • 14 pozivnica za slanje poštom
  • 10 e-pozivnica za slanje e-mailom
  • novinski oglasi/pasice
  • iskaznice za press, članove i počasne članove
  • kuponi za nagradnu igru
  • telopi za projiciranje na platno

6. Oblikovanje plakata i letaka za Art kino Croatia
Iznos 55.596,00

Posao je obuhvaćao izradu sljedećih materijala:

  • 80 programskih plakata, mjesečnih i tjednih plakata za cikluse, događanja, premijere
  • 20 mjesečnih programskih letaka i letaka za evente, festivale i posebne programe

7. Programiranje modula za prikaz i arhiviranje izdvojenog sadržaja na homepageu www.art-kino.org
Iznos: 1.476,00 kn
Programiranjem dodatnog modula za web stranicu omogućeno je unošenje izdvojenog aktualnog sadržaja koji je vezan za najave događanja.
8. Programiranje modula za prikaz fotogalerije za Art kino Croatia (web stranica)
Iznos: 984,00 kn

Modul omogućava Kreiranje fotogalerija i prikaz u slideshow formatu. Usporedbe radi, u istim su godinama na realizaciji različitih projekata i programa, u kojima je Grad Rijeka uz Turističku zajednicu ili Riječki sportski savez
bio suorganizator, bile angažirane i druge marketinške agencije.

Primjerice, Predikat d.o.o. i Studio Conex d.o.o. u 2008. godini ukupno su plaćeni 2.258.212,82 kn, u 2009. godini 733.084,06 kn, u 2010. godini 140.870,69 kn za usluge vezane uz Europsko prvenstvo u plivanju u malim bazenima, Međunarodni festival malih scena, Međunarodni riječki karneval, projekt Riječkog suvenira, zakup medija i slično.

Također, usporedbe radi, u kontekstu usluga marketinga i usluga oglašavanja, Grad Rijeka je u razdoblju od 2008. do kraja 2010. godine Novom listu platio ukupno 3.769.595,75 kn za oglašavanje natječaja, obavijesti te različitih projekata i programa Grada Rijeke (u 2008. godini 1.607.350,90 kuna, u 2009. godini 1.360.745,84 kune, u 2010. godini 801.499,01 kuna).

Gradonačelnik
mr.sc. Vojko Obersnel