Član Gradskog vijeća Josip Kukuljan je, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavio sljedeća pitanja:
- Koliko je stiglo ponuda za spot u kojem se promovira EPK 2020?
- Tko se sve javio na natječaj za spot u kojem se promovira EPK 2020?
- Na koji način se izvršilo ocjenjivanje pojedinog promotivnog spota?”
Odgovor
Nastavno na dostavljeni upit člana Gradskog vijeća, gospodina Josipa Kukuljana, dostavljamo Vam odgovor na postavljena pitanja.
- U traženom roku, na Javni poziv za produkciju spotova na temu Rijeka – Europska prijestolnica kulture, pristigle su i zaprimljene 22 ponude.
- Ponude na Javni poziv zaprimljene su od slijedećih ponuditelja: Balduči film d.o.o., Headline product d.o.o., Kreativni odjel d.o.o., Wolfgang i Dolly d.o.o., Antitalent d.o.o., Jaka produkcija d.o.o., Intel invest d.o.o., Studio sonda d.o.o., Obrt Art Film, Designsystem d.o.o., Orso plan d.o.o., 4 film d.o.o., Proces Media, Ideje novih med.strat., Filmerija d.o.o., Brojka produkcija, Istra film i Saluto-team j.d.o.o. Ponuditelji Kreativni odjel d.o.o., Wolfgang i Dolly d.o.o. i Jaka produkcija d.o.o. dostavili su više ponuda.
- Kriterij za odabir najbolje ponude bio je slijedeći:
– 50% udjela u finalnoj ocjeni imala je detaljna razrada scenarija;
– 50% udjela u finalnoj ocjeni imali su troškovi realizacije projekta prema procijenjenoj vrijednosti Javnog poziva.
Gradonačelnik
Mr.sc. Vojko Obersnel