Član Gradskog vijeća Josip Kukuljan je, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavio sljedeća pitanja:

  1. Koliko je stiglo ponuda za spot u kojem se promovira EPK 2020?
  2. Tko se sve javio na natječaj za spot u kojem se promovira EPK 2020?
  3. Na koji način se izvršilo ocjenjivanje pojedinog promotivnog spota?”

Odgovor

Nastavno na dostavljeni upit člana Gradskog vijeća, gospodina Josipa Kukuljana, dostavljamo Vam odgovor na postavljena pitanja.

  1. U traženom roku, na Javni poziv za produkciju spotova na temu Rijeka – Europska prijestolnica kulture, pristigle su i zaprimljene 22 ponude.
  2. Ponude na Javni poziv zaprimljene su od slijedećih ponuditelja: Balduči film d.o.o., Headline product d.o.o., Kreativni odjel d.o.o., Wolfgang i Dolly d.o.o., Antitalent d.o.o., Jaka produkcija d.o.o., Intel invest d.o.o., Studio sonda d.o.o., Obrt Art Film, Designsystem d.o.o., Orso plan d.o.o., 4 film d.o.o., Proces Media, Ideje novih med.strat., Filmerija d.o.o., Brojka produkcija, Istra film i Saluto-team j.d.o.o. Ponuditelji Kreativni odjel d.o.o., Wolfgang i Dolly d.o.o. i Jaka produkcija d.o.o. dostavili su više ponuda.
  3. Kriterij za odabir najbolje ponude bio je slijedeći:
    – 50% udjela u finalnoj ocjeni imala je detaljna razrada scenarija;
    – 50% udjela u finalnoj ocjeni imali su troškovi realizacije projekta prema procijenjenoj vrijednosti Javnog poziva.

Gradonačelnik
Mr.sc. Vojko Obersnel