Članica Gradskog vijeća Iva Rinčić je, temeljem članka 67. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavila pitanje:

Cijenjeni gradonačelniče,

molim da mi temeljem članka 67. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 29/09, 14/13 i 22/13-ispr. i „Službene novine Grada Rijeke“ broj 10/17, 14/18, 2/19-pročišćeni tekst, 2/20, 3/21), odgovorite na pitanje u nastavku.

Naime, već se neko vrijeme u javnosti može čuti, a i u medijima čitati o „reorganizciji javne uprave (https://www.novilist.hr/rijeka-regija/rijeka/filipovic-zeli-izgraditi-novo-rijecko-gradsko-srediste-tamo-je-220-000-m2-javili-su-se-investitori/), no nikakvi detalji nisu poznati.

Molim vas da mi odgovorite na pitanje o kakvoj je reorganizaciji riječ, koji su njeni glavni ciljevi i koje inovacije upravljanja gradom predviđa, na koji će se način odraziti na broj djelatnika, odnosno broj i djelatnost gradskih odjela, je li izrađena studija troškova i ušteda, te koji su rokovi provedbe spomenute reorganizacije.

Odgovor

nastavku dostavljam odgovor na pitanje članice Gradskoga vijeća.

Kao što sam već više puta napomenuo, reorganizacija gradske uprave jedan je od ciljeva koji se želi ostvariti, radi učinkovitijeg funkcioniranja upravnih tijela Grada Rijeke.

Obzirom odluku o ustrojstvu upravnih tijela donosi Gradsko vijeće, svim članovima Gradskoga vijeća, bit će dostavljeni svi materijali vezani uz prijedlog nove Odluke, s obrazloženjem prijedloga odluke, rokovima provedbe te potrebnim financijskim sredstvima.

Svakako, napominjem da, cilj reorganizacije nikako nije, u uvjetima gospodarske nestabilnosti i kontinuiranog povećanja troškova života, izazvati negativne posljedice za službenike i namještenike gradske uprave, već je to isključivo optimizacija postojećeg sustava gradske uprave.

S poštovanjem,
Gradonačelnik
Marko Filipović