Član Gradskog vijeća Josip Kukuljan je, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavio sljedeća pitanja vezana uz poslovanje KD Čistoća:
- Da li je dio djelatnika KD Čistoća poslano na čekanje?
- Ako su poslani na čekanje, koliki je broj djelatnika poslan i kakvi su bili kriteriji za odabir djelatnika koji će ići na čekanje?
- Koliko iznosi njihova plaća dok su na čekanju?
- Kada će KD Čistoća vratiti djelatnike koji su na čekanju?
Odgovor
S obzirom na izvanredne okolnosti izazvane epidemijom zarazne bolesti COVID-19, došlo je do smanjenja svih poslovnih aktivnosti KD Čistoća d.o.o.
Radi smanjenog obima posla, a u svrhu očuvanja svakog radnog mjesta, Uprava KD Čistoća d.o.o. 14. travnja 2020. godine donijela je Odluku o prekidu rada. Takva je Odluka donesena jer nije bilo potrebe za poslom većeg broja radnika, a kako im se zbog toga ne bi otkazali ugovori o radu.
Odluka je donesena uz prethodnu suglasnost Samostalnog sindikata radnika u komunalnim i srodnim djelatnostima Hrvatske, Sindikalna podružnica KD Čistoća d.o.o. i Sindikata Istre, Kvarnera i Dalmacije, Sindikalna podružnica KD Čistoća d.o.o.
Trenutno je u prekidu rada 78 radnika, a radnici se u prekidu rada izmjenjuju ovisno o potrebama posla. Radnici za čijim radom nema potrebe, upućuju se na čekanje i taj kriterij je uvjetovan samim poslovnim procesima i obimom poslovanja.
lako radnik koji je na čekanju ne radi, već je kod kuće, za vrijeme provedeno na čekanju isplaćuje mu se naknada plaće u visini od 70% osnovne plaće koja mu je isplaćena u prethodna tri mjeseca, a sukladno važećem Pravilniku o radu KD Čistoća d.o.o.
Odluka o prekidu rada primjenjuje se od dana 20. travnja 2020. godine u trajanju do 20. srpnja 2020. godine.
S poštovanjem,
Gradonačelnik
Mr.sc. Vojko Obersnel