Član Gradskog vijeća Josip Kukuljan je, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavio sljedeća pitanja vezana uz poslovanje KD Čistoća:

  1. Da li je dio djelatnika KD Čistoća poslano na čekanje?
  2. Ako su poslani na čekanje, koliki je broj djelatnika poslan i kakvi su bili kriteriji za odabir djelatnika koji će ići na čekanje?
  3. Koliko iznosi njihova plaća dok su na čekanju?
  4. Kada će KD Čistoća vratiti djelatnike koji su na čekanju?

Odgovor

S obzirom na izvanredne okolnosti izazvane epidemijom zarazne bolesti COVID-19, došlo je do smanjenja svih poslovnih aktivnosti KD Čistoća d.o.o.

Radi smanjenog obima posla, a u svrhu očuvanja svakog radnog mjesta, Uprava KD Čistoća d.o.o. 14. travnja 2020. godine donijela je Odluku o prekidu rada. Takva je Odluka donesena jer nije bilo potrebe za poslom većeg broja radnika, a kako im se zbog toga ne bi otkazali ugovori o radu.

Odluka je donesena uz prethodnu suglasnost Samostalnog sindikata radnika u komunalnim i srodnim djelatnostima Hrvatske, Sindikalna podružnica KD Čistoća d.o.o. i Sindikata Istre, Kvarnera i Dalmacije, Sindikalna podružnica KD Čistoća d.o.o.

Trenutno je u prekidu rada 78 radnika, a radnici se u prekidu rada izmjenjuju ovisno o potrebama posla. Radnici za čijim radom nema potrebe, upućuju se na čekanje i taj kriterij je uvjetovan samim poslovnim procesima i obimom poslovanja.

lako radnik koji je na čekanju ne radi, već je kod kuće, za vrijeme provedeno na čekanju isplaćuje mu se naknada plaće u visini od 70% osnovne plaće koja mu je isplaćena u prethodna tri mjeseca, a sukladno važećem Pravilniku o radu KD Čistoća d.o.o.

Odluka o prekidu rada primjenjuje se od dana 20. travnja 2020. godine u trajanju do 20. srpnja 2020. godine.

S poštovanjem,
Gradonačelnik
Mr.sc. Vojko Obersnel