Član Gradskog vijeća Ivan Bogdanić je pisanim putem, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavio sljedeće pitanje: “Izgradnjom dječjeg vrtića na Pehlinu predviđena je i izgradnja pristupnih cesta do dječjeg vrtića, kao i, konačno, pristup OŠ “Pehlin”. Moje je pitanje do kuda se došlo sa pripremom. Jesu li osigurana sredstva za te pristupne ceste i da li će biti završene do završetka izgradnje dječjeg vrtića, a to znači do početka nove školske godine?”

Odgovor

Član Gradskog vijeća Ivan Bogdanić je pisanim putem, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavio sljedeće pitanje:
“Izgradnjom dječjeg vrtića na Pehlinu predviđena je i izgradnja pristupnih cesta do dječjeg vrtića, kao i, konačno, pristup OŠ “Pehlin”. Moje je pitanje do kuda se došlo
sa pripremom. Jesu li osigurana sredstva za te pristupne ceste i da li će biti završene do završetka izgradnje dječjeg vrtića, a to znači do početka nove školske
godine? ”

Na pitanje gospodina Bogdanića dostavljam sljedeći odgovor:

Projektiranje dječjeg vrtića na Pehlinu prati izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju prilaznih prometnica, jer tu predškolsku ustanovu treba učiniti što dostupnijom širokom gravitacijskom području Pehlina. Između ostalog, nužno je i poboljšati prometnu protočnost, te je projektom obuhvaćeno više dionica čije su trase postavljene u skladu s Urbanističkim planom uređenja.

Svjesni činjenice kako je riječ o kompleksnom infrastrukturnom zahvatu koji zahtijeva trajno rješavanje prometnih, te problema vodovoda i odvodnje, nadležni odjeli gradske uprave predložili su da se u prvo vrijeme rada ovog vrtića za prilaz koristi postojeća prometnica. Trajno rješenje zahtijeva znatna proračunska sredstva i vrijeme potrebno za pripremu i realizaciju prometnica i infrastrukture koja će dugoročno riješiti primjeren pristup ovoj predškolskoj ustanovi, zbog čega će se svi ti zahvati rješavati po fazama.

Prometna i građevinska rješenja, kao i rekonstrukcija, odnosno izgradnja prateće komunalne infrastrukture odnosi se na:

  1. rekonstrukciju dijela ulice Mihovilići, duž lokacije vrtića, do raskrižja s (novoprojektiranom) ulicom Androv breg;
  2. rekonstrukciju dijela ulice Androv Breg (planske oznake SU IX, prema UPU Pehlin) od spoja s prethodno opisanom ulicom Mihovilići do novoplaniranog kružnog raskrižja kojim se rekonstruira današnje raskrižje koje čini više ogranaka ulice Baretićevo, Androv breg i Pehlin;
  3. izgradnju nove sabirne ulice planirane Urbanističkim planom uređenja Pehlin, planske oznake SU 9, na potezu od ulice Mihovilići (priključak kod rasklopne trafo-stanice) do raskrižja s ulicima Androv breg i Mihovilići, te
  4. rekonstrukciju/gradnju nove ulice planirane Urbanističkim planom uređenja Pehlin, planske oznake OU 8, koja se odvaja iz kružnog toka na prethodno opisanoj poziciji, dijelom prati trasu postojećeg odvojka ulice Pehlin, a potom se novom trasom spaja na glavnu cestu u zoni raskrižja s ulicom Turkovo.

Za sve te zahvate izrađeni su Idejni projekt za rekonstrukciju dijela ostale ulice OU X na Pehlinu (dionica pod točkom 1.), Idejni projekt za rekonstrukciju dijela sabirne ulice planske oznake SU IX na Pehlinu (dionice pod točkom 2. i 3.) i Idejni projekt za rekonstrukciju/gradnju ostale ulice planske oznake OU 8 na Pehlinu (izrađivač projekata je tvrtka AG projekt d.o.o.).

Izdavanje lokacijske dozvole za rekonstrukciju dijela ulice OU X očekuje se krajem veljače 2014., dok je u upravnom postupku ishođenja lokacijske dozvole za rekonstrukciju dijela sabirne ulice planske oznake SU IX u tijeku pribavljanje dijela posebnih uvjeta od strane nadležnih tijela. Nakon izdavanja svih lokacijskih dozvola pristupit će se izradi parcelacijskih elaborata, kao i daljnjem projektiranju, radi izdavanja građevnih dozvola.

Iz grafičkog prikaza, u pogledu provedbe daljnjih postupaka pripreme i realizacije, vidljivo je kako je riječ o zahtjevnom projektu, zbog čega su već prilikom izrade projektne dokumentacije opisane dionice dodatno podijeljene u manje funkcionalne izvedbene cjeline. Na taj način željeli smo omogućiti podizanje kvalitete prometne i pješačke povezanosti.

Gradonačelnik
mr.sc. Vojko Obersnel