Članica Gradskog vijeća Petra Mandić je, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, dostavila pisanim putem sljedeća pitanja:

  1. Kada je sklopljen prvi ugovor između Grada Rijeke ili bilo kojeg komunalnog ili trgovačkog društva kojih je osnivač Grad Rijeka i trgovačkog društva EUROMODUL d.o.o.?
  2. Koliko je ugovora sklopljeno između Grada Rijeke ili bilo kojeg komunalnog ili trgovačkog društva kojih je osnivač Grad Rijeka i trgovačkog društva EUROMODUL d.o.o.? Molim da mi se dostavi popis navedenih ugovora kao i kolika je novčana vrijednost radova odnosno usluga temeljem tih ugovora ugovorena, a kolika je isplaćena?

Odgovor

 

Prvi ugovor trgovačkog društva Euromodul d.o.o. sklopljen je sa Fondom komunalno stambenih djelatnosti 14. listopada 1991 godine, a odnosio se na izradu urbane opreme (naplatna kućica), pri čemu je ugovorena cijena bila 66.000,00 HRD.

U odnosu na dio upita o ugovorima između Grada Rijeke i trgovačkog društva Euromodul d.o.o., temeljem važećih propisa o javnoj nabavi i komunalnom gospodarstvu, provedeni su postupci i ugovoreni radovi i isporuke, kako slijedi.

U 2009. godini ugovoreno je ukupno radova u vrijednosti od 439.720,43 kn i realizirano ukupno 350.626,40 kn, od čega je za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, oglasnih panoa i površina ugovoreno 548,30 kn, a realizirano 272.895,32 kn,
  • održavanje javnih sanitarnih čvorova s automatskim čišćenjem ugovoreno 130.172,13 kn, a realizirano 77.731,08 kn.

U 2010. godini ugovoreno je radova u vrijednosti od 577.279,39 kn i realizirano  ukupno 516.829,10 kn, od čega je za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, oglasnih panoa i površina ugovoreno 279.891,22 kn, a realizirano  167,82 kn,
  • nabavu i postavu tri nove autobusne čekaonice ugovoreno je i realizirano 133.253,29 kn,
  • nabavu i postavu javnog sanitarnog čvora na plaži Kostanj ugovoreno je i realizirano 80.462,91 kn,
  • održavanje javnih sanitarnih čvorova s automatskim čišćenjem ugovoreno je 38.161,98 kn, a realizirano 33.435,09 kn,
  • održavanje opreme na plaži ugovoreno je i realizirano 45.510,00 kn.

U 2011. godini ugovoreno je radova u vrijednosti od 638.196,40 kn i realizirano ukupno 594.249,58 kn od čega je za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, oglasnih panoa i površina ugovoreno 328.989,77 kn, a realizirano 309.339,53 kn,
  • nabavu i postavu četiri nove autobusne čekaonice ugovoreno 202.574,85 kn, a realizirano 202.574,73 kn,
  • za nabavu i postavu javnog sanitarnog čvora na Delti i Turkovu ugovoreno 106.631,78 kn, a realizirano 82.335,33 kn.

U 2012. godini ugovoreno je radova u vrijednosti od 606.047 kn i realizirano  563.967,75 kn, od čega je  za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, oglasnih panoa i površina ugovoreno 296.998,88 kn, a realizirano 268.000,19 kn,
  • nabavu i postavu četiri nove autobusne čekaonice ugovoreno je 201.548,13 kn, a realizirano 188.467,56 kn,
  • za nabavu i postavu javnog sanitarnog čvora na plaži Igralište ugovoreno je i realizirano 107.500 kn.

U 2013. godini ugovoreno je radova u vrijednosti od 575.781,90 kn i realizirano 484.840,58 kn, od čega je za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, oglasnih panoa i površina ugovoreno 355.981,03 kn, a realizirano 267.126,99 kn,
  • nabavu i postavu tri nove autobusne čekaonice ugovoreno je 133.187,50 kn, a realizirano 132.527,75 kn,
  • nabavu i postavu pet informacijskih stupova za zelenu liniju ugovoreno je 65.832,13 kn, a realizirano 64.404,59 kn,
  • nabavu i postavu javnog sanitarnog čvora na plaži Sablićevo ugovoreno je i realizirano 20.781,25 kn.

U 2014. godini ugovoreno je ukupno radova u vrijednosti od 1.125.907,83 kn i realizirano 1.032.791,06 kn, od čega je za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, oglasnih panoa i površina ugovoreno 350.600,33 kn, a realizirano 294.440,56 kn,
  • za nabavu i postavu četiri nove autobusne čekaonice ugovoreno 189.470 kn, a realizirano 189.455,44 kn,
  • za nabavu i postavu javnog sanitarnog čvora u ulici Riva Boduli ugovoreno 585.837,50 kn i realizirano 548.895,06 kn.

U 2015. godini ugovoreno je radova u vrijednosti od 1.015.387,81 kn i realizirano 898.875,07 kn, od čega je za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, oglasnih panoa i površina ugovoreno 357.837,26 kn, a realizirano 262.478,52 kn,
  • nabavu i postavu osam novih autobusnih čekaonica ugovoreno 424.589,38 kn, a realizirano 403.435,38 kn,
  • nabavu i postavu city light – Sinagoga ugovoreno i realizirano 22.075 kn,
  • nabavu i postavu deset postamenata ugovoreno i realizirano 87.000 kn,
  • za nabavu i postavu javnog sanitarnog čvora na plaži Vila Nora ugovoreno i realizirano 123.886,18 kn.

U 2016. godini ugovoreno je radova u vrijednosti od 981.000,96 kn i realizirano 863.149,46 kn, od čega je  za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, city lighta, reklamnih stupova i plana grada, oglasnih panoa i površina ugovoreno 392.618,15 kn, a realizirano 293.047,44 kn,
  • nabavu i postavu jedanaest novih autobusnih čekaonica ugovoreno 523.648,75 kn, a realizirano 518.330,88 kn,
  • nabavu i postavu city light na Mlaki i plana na Trsatu ugovoreno 64.734,06 kn, a realizirano 51.771,14 kn.

U 2017. godini ugovoreno je ukupno radova u vrijednosti od 603.109,75 kn i realizirano ukupno 405.952,46 kn, od čega je za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, city lighta, reklamnih stupova i plana grada, oglasnih panoa i površina ugovoreno 454.277,25 kn a realizirano 259.226,22 kn,
  • nabavu i postavu nove  autobusne čekaonice ugovoreno 49.020 kn, a realizirano 47.558,11 kn,
  • za nabavu i postavu javnog sanitarnog čvora na plaži Bivio ugovoreno 99.812,50 kn, a realizirano 99.168,13 kn.

U 2018. godini ugovoreno je radova u vrijednosti od 839.682,29 kn i realizirano 762.525,10 kn, od čega je za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, city lighta, reklamnih stupova i plana grada, oglasnih panoa i površina ugovoreno 331.994,79 kn, a realizirano 269.788,79 kn,
  • nabavu i postavu pet novih autobusnih čekaonica ugovoreno 257.812,50 kn, a realizirano 247.012,56 kn,
  • održavanje javnih sanitarnih čvorova s automatskim čišćenjem ugovoreno 249.875 kn, a realizirano 245.723,75 kn.

U 2019. godini ugovoreno je ukupno radova u vrijednosti od 981.629,38 kn i do sada je realizirano 290.852 kn, od čega je za:

  • održavanje autobusnih čekaonica, oznaka stajališta, city lighta, reklamnih stupova i plana grada, oglasnih panoa i površina ugovoreno 462.420 kn, a do sada realizirano 84.588,61 kn,
  • nabavu i postavu tri nove autobusne čekaonice ugovoreno 119.309,38 kn, a do sada realizirano 112.725,89 kn,
  • održavanje javnih sanitarnih čvorova s automatskim čišćenjem ugovoreno 399.900 kn, a do sada realizirano 93.537,50 kn.

Nadalje, u odnosu na dio upita o ugovorima između komunalnih, odnosno trgovačkih društava u (su)vlasništvu Grada Rijeke i trgovačkog društva Euromodul d.o.o., temeljem važećih propisa o javnoj nabavi provedeni su postupci i ugovoreni su radovi i isporuke, kako slijedi.

Trgovačko društvo Rijeka promet d.d. je 2009. godine sa trgovačkim društvom Euromodul d.o.o. ugovorilo radove na premještanju autobusnih stanica u Ulici Bože Vidasa, pri čemu je ugovorena vrijednost bila 32.447,40 kn, što je i realizirano u cijelosti.

Komunalno društvo Kozala d.o.o. je 2018. godine sa trgovačkim društvom Euromodul d.o.o. ugovorilo radove na izradi i isporuci oglasnog panoa, pri čemu je ugovorena vrijednost bila 21.750,00 kn, što je također realizirano u cijelosti.

Komunalno društvo Čistoća d.o.o. je sa trgovačkim društvom Euromodul d.o.o. ugovorilo isporuke u ukupnom iznosu od 73.199,12 kn kako slijedi:

  • u 2019. godini posude za sitni komunalni otpad, ugovorene vrijednosti 29.750,00 kn i to je realizirano u cijelosti,
  • u 2018. godini posude za sitni komunalni otpad, ugovorene vrijednosti 27.412,50 kn i to je realizirano u cijelosti,
  • u 2012. godini isporuka u iznosu od 15.736,50 kn te u 2010. godini isporuka od 300,00 kn, obje realizirane u cijelosti.

Trgovačko društvo Rijeka plus d.o.o. je sa trgovačkim društvom Euromodul d.o.o. ugovorilo isporuke u ukupnom iznosu od 5.671.900,00 kn, kako slijedi:

  • u 2017. godini nabava prodajnih kioska ugovorene vrijednosti 5.615.662,50 kn, što je realizirano u cijelosti,
  • u 2018. godini nabava kontejnera za pušače u iznosu od 56.237,50 kn, što je realizirano u cijelosti.

Navedeni podaci odnose se na razdoblje unazad deset godina, što je ujedno rok obveze čuvanja dokumentacije. Svi navedeni iznosi uključuju i porez na dodanu vrijednost.

Gradonačelnik
Mr.sc. Vojko Obersnel