Član Gradskog vijeća mr.sc. Zvonimir Peranić je, temeljem čanka 67. stavka 2. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, direktorici TD Rijeka 2020 d.o.o. Emini Višnić, postavio sljedeće pitanje:

“Koliko je prodanih, a koliko neprodanih (protokol, mediji,..) ulaznica na svakome pojedinome programu Needcompany Festivala? Koliki je ukupni prihod od prodanih ulaznica?″

Odgovor

Na postavljeno pitanje dostavljam sljedeći odgovor.

Festival Needcompany, nažalost, nije ostvario očekivanu prodaju ulaznica, prije svega u susjednim zemljama – ltaliji i Sloveniji i logično je zaključiti kako je na to uvelike utjecala pojava korona virusa koji se, poznato je, sjevernom ltalijom počeo siriti velikom brzinom bas uoči početka Needcompany festivala.

Također, iz istog razloga, u atmosferi panike (https://www.index.hr/vijesti/clanak/u-rijeci-je­ karneval-došla-je-gomila a-ljudi-iz-Italije/2159127.aspx) izostala je i očekivana prodaja u ostatku Hrvatske, prvenstveno u Zagrebu.

lsto tako, za pretpostaviti je i da je dio lokalne publike odustao od posjeta Festivalu zbog prevencije zaraze.

Na svakome pojedinom programu Needcompany Festivala ukupan broj prodanih ulaznica (HNK Ivana pl. Zajca i RIJEKA 2020) je:

29.02.2020 – ,,Concert by a band facing the wrong way”- 1 izvedba Ukupan broj prodanih ulaznica je 107.

03.03.2020 – “Sve što je dobro” / “All the good” – premijera Ukupan broj prodanih ulaznica je 205.

04.03.2020 – “Sve što je dobro” / “All the good” repriza Ukupan broj prodanih ulaznica je 145.

06.03.2020 – “Zauvijek” / “Forever” – 1 izvedba (predstava)

Ukupan broj prodanih ulaznica je 167.

Dalje, bez obzira na broj prodanih ulaznica, Rijeka 2020 u svojim je planovima imala podjelu ulaznica određenim skupinama i to s ciljem razvoja publike, što je jedan od glavnih ciljeva EPK projekta.

Tako je dio ulaznica u startu bio određen za volontere koji očito imaju sklonost ka kulturnom programu, a bez čije bi pomoći cijeli EPK projekt bilo znatno teze realizirati, zatim za učenike i studente koji se obrazuju za neka od zanimanja umjetničkog profila odnosno zanimanja vezanih uz umjetnost, te predstavnicima programskog pravca 27 susjedstava, pravca koji u svojim temeljima ima širenje i jačanje kulture. lsto tako, nekoliko ulaznica (4) osigurano je i za djelatnike Muzeja moderne i suvremene umjetnosti, budući da se radi o specifičnom i jedinstvenom modernom kazalištu. lnače, MMSU je bio i suorganizator izložbe održane u sklopu Festivala.

Prema uobičajenoj praksi, neplaćene ulaznice dobili su i predstavnici medija koji su izvještavali s Festivala te uzvanici.

Na svakome pojedinom programu Needcompany Festivala ukupan broj neprodanih ulaznica je:

29.02.2020. – ,,Concert by a band facing the wrong way”- 94 ulaznice 03.03.2020. – “Sve što je dobro” / “All the good” – premijera – 296 ulaznica 04.03.2020 . – “Sve što je dobro” I “All the good” – repriza – 166 kom 06.03.2020. – “Zauvijek” / “Forever” – 200 ulaznica.

Ukupni prihod od prodanih ulaznica za sve programe Needcompany Festivala iznosi 71.975 kn.

S poštovanjem,
Gradonačelnik
Mr.sc. Vojko Obersnel