Članica Gradskog vijeća Maša Magzan je, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, postavila dopunsko pitanje:

Poštovani gradonačelniče,
temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 29/09, 14/13 i 22/13-ispr. i „Službene novine Grada Rijeke“ broj 10/17, 14/18, 2/19-pročišćeni tekst, 2/20, 3/21), postavljam dopunsko pitanje budući da u odgovoru od 4. studenog na inicijalno pitanje postavljeno 14. listopada niste pružili sljedeće tražene informacije:

  • uvjeti aktualnog ugovora sa Infomedia Group i njegovo trajanje?
  • što Autotrolej poduzima kako bi se povećali prihodi od oglašavanja na autobusima (prošle godine iznosili su 20.534,28 Eura)?

Budući da u odgovoru pojašnjavate da se prihodi od oglašavanja smanjuju s obzirom na nabavku autobusa financiranih EU fondovima na kojima nije moguće oglašavanje, zanima me u konkretno koliko autobusa je bilo raspoloživo za oglašavanje?

Unaprijed zahvaljujem,
Maša Magzan,
nezavisna vijećnica

 

Odgovor

Kao što sam naveo i u prethodnom odgovoru, Ugovor s Info Media group d.o.o. istekao je, a trenutačno nije zaključen Ugovor o zakupu niti s jednim zakupnikom. Drugim riječima, ne postoji aktualni ugovor s Info Media group d.o.o. Vezano za uvjete ugovora koji je prethodno bio na snazi s Info Media group d.o.o., isti će članici Gradskoga vijeća biti dostupni sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama, od strane KD Autotrolej d.o.o., u zakonskom roku, budući da je zahtjevom to i zatražila.

Također, komunalno društvo Autotrolej ne bavi se uslugom oglašavanja, već potencijalnim i zainteresiranim zakupcima nudi oglasne površine, kao stoje to i do sada bio slučaj. Isto tako, u prošlom odgovoru jasno sam istaknuo kako se prihodi od oglašavanja kroz godine smanjuju, jer se nabavkom novih autobusa financiranih sredstvima europskih fondova, na kojima nije moguće komercijalno oglašavanje, broj raspoloživih autobusa za oglašavanje recipročno smanjivao te su stoga od najma oglasnih površina na autobusima tijekom trajanja ugovora ostvarivani manji prihodi.

Slijedom navedenog, primjerice tvrtka Urbano oglašavanje d.o.o. je, temeljem ugovora iz 2016. godine imala na raspolaganju ukupno 123 autobusa, a novi zakupac Info Media group d.o.o. je, temeljem ugovora o oglašavanju iz 2022. godine, na raspolaganju imao ukupno 50 autobusa, od kojih je određeni broj bio zauzet reklamama prethodnog zakupca te se primopredaja vršila sukcesivno.
Upravo, zbog malog broja autobusa koji su trenutačno raspoloživi za oglašavanje, razmatra se pod kojim uvjetima će se raspisati novi natječaj.

S poštovanjem,
Gradonačelnik
Marko Filipović