Član Gradskog vijeća Hrvoje Burić, pisanim putem je, temeljem članka 73. Poslovnika Gradskog vijeća, postavio slijedeća pitanja:

  1. U proračunskim sredstvima pod Aktivnost: Promicanje Grada u sredstvima javnog informiranja u 2008. godini planirani rashod iznosi 4.600.000,00 kn. Za koje je aktivnosti utrošen taj novac?,
  2. U proračunskim sredstvima pod Aktivnost: Promicanje Grada u sredstvima javnog informiranja u 2009. godini planirani rashod iznosi 4.350.000,00 kn. Za koje aktivnosti je utrošen taj novac?,
  3. U proračunskim sredstvima pod Aktivnost: Promicanje Grada u sredstvima javnog informiranja u 2010. godini planirani rashod iznosi 3.200.000,00 kn. Za koje aktivnosti je utrošen taj novac?

Odgovor

Član Gradskog vijeća HRVOJE BURIĆ, pisanim putem je, temeljem članka 73. Poslovnika Gradskog vijeća, postavio sljedeća pitanja:

  1. U proračunskim sredstvima pod Aktivnost: Promicanje Grada u sredstvima javnog informiranja u 2008. godini planirani rashod iznosi 4.600.000,00 kn. Za koje je aktivnosti utrošen taj novac?,
  2. U proračunskim sredstvima pod Aktivnost: Promicanje Grada u sredstvima javnog informiranja u 2009. godini planirani rashod iznosi 4.350.000.00 kn. Za koje aktivnosti je utrošen taj novac?,
  3. U proračunskim sredstvima pod Aktivnost: Promicanje Grada u sredstvima javnog informiranja u 2010. godini planirani rashod iznosi 3.200.000.00 kn. Za koje aktivnosti je utrošen taj novac?

Grad Rijeka putem zakupljenih emisija ili tiskanih priloga u različitim medijima, te putem oglašavanja u medijima informira građane o projektima i programima koji se realiziraju, a koji su namijenjeni građanima ili u službi povećanja kvalitete života građana. Osim navedenog. Grad Rijeka sve informacije objavljuje i na portalu www.rijeka.hr te na multimedijalnom portalu www.mojarijeka.hr. Zbog širine objavljenih informacija i uopće
dvosmjerne komunikacije s građanima te višekanalnog otvaranja prema građanima. Grad Rijeka je prije 2 godine, u istraživanju koje je provedeno na svim jedinicama lokalne samouprave, dakle na 127 gradova i 429 općina, proglašen najtransparentnijim gradom u Hrvatskoj. Dio navedenih aktivnosti financira se iz stavke Promicanje Grada u sredstvima javnog informiranja. U protekle 3 godine sredstva s ove stavke utrošena su na dolje
navedene subjekte i aktivnosti.

U proračunskim sredstvima pod Aktivnost: Promicanje Grada u sredstvima javnog informiranja u 2008. godini planirani rashod iznosi 4.600.000,00 kn, od toga je utrošeno 4.328.657,15 kn.
Ova su sredstva utrošena na sljedeće:

Kanal Ri d.o.o. – pod pokroviteljstvom Grada emitirao je sljedeće emisije

Riječka ura (2 puta mjesečno, u trajanju od 45 min.) – mozaična emisija o različitim projektima i programima namijenjenim građanima Emisija je koncipirana na način da se u prilozima prenose informacije o događanjima u proteklom tjednu i najave događanja za sljedeći tjedan. U studiju su često gostovale različite osobe iz Gradske uprave kao i ustanova Grada te komunalnih društava, a vrlo često i pojedine udruge ili ostali subjekti s
kojima je Grad surađivao na pojedinim projektima manifestacijama i sl.
Kult kulture (2 puta mjesečno, u trajanju od 30 min.) – emisija o događanjima iz područja kulture s praćenjem programa ustanova u kulturi Grada Rijeke (HNK Ivana pl.Zajca, Gradsko kazalište lutaka, Muzej moderne i suvremene umjetnosti, Muzej grada Rijeke, Gradska knjižnica), nezavisne riječke kulturne scene, te ostalih zbivanja na riječkoj kulturnoj sceni.
Izravni prijenos sjednice Gradskog vijeća Grada Rijeke (1 put mjesečno) s obaveznom reprizom Aktualnog sata u poslijepodnevnim satima.

15-minutni prostor u mozaičnom programu tj. emisiji Kanal Info (2 puta mjesečno – za predstavljanje aktivnosti vijeća i udruga nacionalnih manjina grada Rijeke, aktivnosti mjesnih odbora i komunalnih društava)
Reportažni prikaz sjednice Poglavarstva i Gradskog vijeća pod nazivom Na Korzu 16, u trajanju od 5 min. (4 puta mjesečno).
“Jeste li znali” – izrada i zakup 5 minutnog prostora prije emisije Vijesti za obrazovni kutak o prošlosti i sadašnjosti Rijeke (4 puta mjesečno) s repriznim emitiranjem u Riječkoj uri.

Uz navedene emisije, Kanal Ri posebno je pratio gradske manifestacije: Međunarodni riječki karneval, Riječke ljetne noći, Fiumanka, Festival malih scena, Festival Hartera i Ljeto na gradini.

Agencija Ri plus- Rijeka News – pod pokroviteljstvom Grada u dvomjesečniku Rijeka News objavljivani su članci vezani uz projekte i programe koje je realizirao Grad Rijeka kao i rubrika u kojoj su građani postavljali svoja pitanja vezana uz različita područja u nadležnosti gradske uprave na koja su odgovarali pročelnici prema nadležnosti.

Reful radio d.o.o. – pod pokroviteljstvom Grada emitirale su se dvije tjedne emisije na Svid radiju. U jednoj su predstavljani projekti i programi gradske uprave i vezanih subjekata namijenjeni građanima kroz gostovanja zaposlenika uprave, voditelja pojedinih projekata te kroz razgovore s ravnateljima ustanova ili direktorima komunalnih društava. Druga emisija tematizirala je programe, projekte i djelatnost udruga civilnog sektora Grada
Rijeke te su u njoj gostovali predstavnici različitih udruga s područja Grada Rijeke.

Bosco d.o.o. – Primorski radio Opatija – pod pokroviteljstvom Grada realizirala se jedna tjedna emisija na Primorskom radiju o projektima i programima namijenjenim građanima putem razgovora u studiju sa pročelnicima gradske uprave, voditeljima direkcija ili pak ravnateljima ustanova i direktorima komunalnih društava.

Radio Trsat d.o.o. – pod pokroviteljstvom Grada realizirala se jedna tjedna emisija na Radiju Trsat mozaičnog karaktera koja je objedinila najave događanja i realizirane projekte u razdoblju od tjedan dana uz povremena gostovanja zaposlenika uprave u studiju u kontekstu naglašavanja promocije pojedinog važnijeg programa.

Novi list d.d. – pod pokroviteljstvom Grada Rijeke, a u suradnji Novog lista, Turističke zajednice Grada Rijeke i Grada Rijeke realizirao se mjesečni prilog “Ri-info” kao podlistak Novog lista. Prilog objedinjava najave svih događanja u gradu za mjesec na koji se odnosi te naglašeno programe i projekte Grada korisne građanima kao i posebno istaknute projekte iz područja kulture.

Edit Rijeka – pod pokroviteljstvom Grada Rijeke realizirao se mjesečni prilog “Dentro Fiume” u dnevniku La Voce del Popolo s najavama događanja i temama iz nadležnosti gradske uprave s posebnim naglaskom na projekte i programe namijenjene građanima.

Manufaktura d.o.o. – Izrada dokumenta pod nazivom: Komunikacijska strategija i analiza online prisutnosti u funkciji razvoja korištenja interneta kao osnovnog gradskog komunikacijskog kanala. Komunikacijska strategija izrađena je kao osnovni dio marketinške strategije grada, kao analiza osnovnih komunikacijskih značajki pojedinih segmenata gradskog kompetitivnog identiteta.

Presscut d.o.o. – usluge praćenja, prikupljanja, selekcije i analize medijskih objava za potrebe Grada Rijeke. Medijske objave selektiraju se prema zadanoj tematskoj strukturi koja uključuje: rad gradonačelnika. Poglavarstva i Gradskog vijeća, rad mjesnih odbora, gospodarstvo Rijeke, poduzetništvo, cestogradnja, stanogradnja, ključni projekti grada Rijeke, ostali projekti, komunalna i trgovačka društva grada, kulturne ustanove grada, manifestacije, socijalni program, zdravstvene ustanove grada, ustanove odgoja i školstva, turizam, sportski klubovi, sportske manifestacije.

Dallas d.o.o. – Izrada serijala antologijskih albuma riječke glazbene scene pod zajedničkim nazivom „Riječki novi val”. Ugovor je obuhvaćao četiri albuma: Ogledala – “Ogledala”, Grč – “Još ima krvi”, Mrtvi kanal – “Mrtvi kanal”, Paraf- “A dan je tako lijepo počeo”. Cilj suradnje bio je promocija Rijeke kao grada izraslog na kulturi rocka i urbane glazbe. U ovoj godini plaćen je dio iznosa, a dio u sljedećoj godini.

Madison consulting d.o.o. – Izrada komunikacijske strategije za izdavanje Municipalnih obveznica Grada Rijeke, te njezina provedba. Ona je među ostalim uključivala koordinaciju svih aktivnosti kao što su konferencije za novinare u Zagrebu i Rijeci, prezentacije za institucionalne investitore na Zagrebačkoj burzi, uz organizaciju cateringa. te koordinaciju s agentom pokroviteljom PBZ-om vezano za video priloge, te koordinaciju nacionalnih
medija i pripremu medijskih nastupa, izradu pisanih materijala i njihovu distribuciju.

Sajam knjiga u Istri – kotizacija za nagradu Kiklop 2008. godine za knjigu “Rijeka u Domovinskom ratu” u cilju promocije Rijeke kao grada čiji je doprinos Domovinskom ratu iznimno značajan.

Osim navedenog, u različitim medijima Grad Rijeka objavljivao je različite natječaje, oglase, čestitke te objave vezane uz javnu nabavu. U kontekstu ovoga, sredstva su isplaćena Editu Rijeka, Novom listu d.o.o., Lideru, Kanalu Ri d.o.o. i Narodnim novinama d.d.

U proračunskim sredstvima pod Aktivnost: Promicanje Grada u sredstvima javnog informiranja u 2009. godini planirani rashod iznosi 4.350.000,00 kn od toga je utrošeno 3.662.281.86kn. Ova su sredstva utrošena na sljedeće:

Kanal Ri d.o.o. – pod pokroviteljstvom Grada emitirao je sljedeće emisije:
Riječka ura (2 puta mjesečno, u trajanju od 45 min.) – mozaična emisija o različitim projektima i programima namijenjenim građanima. Emisija je koncipirana na način da se u prilozima prenose informacije o događanjima u proteklom tjednu i najave događanja za sljedeći tjedan. U studiju su često gostovale različite osobe iz Gradske uprave kao i ustanova Grada te komunalnih društava, a vrlo često i pojedine udruge ili ostali subjekti s
kojima je Grad surađivao na pojedinim projektima manifestacijama i sl.

Kult kulture (2 puta mjesečno, u trajanju od 30 min.) – emisija o događanjima iz područja kulture s praćenjem programa ustanova u kulturi Grada Rijeke (HNK Ivana pl.Zajca, Gradsko kazalište lutaka, Muzej moderne i suvremene umjetnosti, Muzej grada Rijeke, Gradska knjižnica), nezavisne riječke kulturne scene, te ostalih zbivanja na riječkoj kulturnoj sceni.
Izravni prijenos sjednice Gradskog vijeća Grada Rijeke (1 put mjesečno) s obaveznom reprizom Aktualnog sata u poslijepodnevnim satima.
15-minutni prostora u mozaičnom programu tj. emisiji Kanal Info (2 puta mjesečno – za predstavljanje aktivnosti vijeća i udruga nacionalnih manjina grada Rijeke, aktivnosti mjesnih odbora i komunalnih društava)
Reportažni prikaz sjednice Poglavarstva i Gradskog vijeća pod nazivom Na Korzu 16, u trajanju od 5 min. (4 puta mjesečno).
“Jeste li znali” – izrada i zakup 5 minutnog prostora prije emisije Vijesti za obrazovni kutak o prošlosti i sadašnjosti Rijeke (4 puta mjesečno) s repriznim emitiranjem u Riječkoj uri.

Uz navedene emisije, Kanal Ri posebno je pratio gradske manifestacije: Međunarodni riječki karneval, Riječke ljetne noći, Fiumanka, Festival malih scena, Festival Hartera i Ljeto na gradini.

Agencija Ri plus- Rijeka News – pod pokroviteljstvom Grada u dvomjesečniku Rijeka News objavljivani su članci vezani uz projekte i programe koje je realizirao Grad Rijeka kao i rubrika u kojoj su građani postavljali svoja pitanja vezana uz različita područja u nadležnosti gradske uprave na koja su odgovarali pročelnici prema nadležnosti, no samo u prvih nekoliko mjeseci ove godine budući da se navedeni dvomjesečnik te godine ugasio.

Reful radio d.o.o. – pod pokroviteljstvom Grada emitirale su se dvije tjedne emisije na Svid radiju. U jednoj su predstavljani projekti i programi gradske uprave i vezanih subjekata namijenjeni građanima kroz gostovanja zaposlenika uprave, voditelja pojedinih projekata te kroz razgovore s ravnateljima ustanova ili direktorima komunalnih društava. Druga emisija tematizirala je programe, projekte i djelatnost udruga civilnog sektora Grada Rijeke te su u njoj gostovali predstavnici različitih udruga s područja Grada Rijeke.

Bosco d.o.o. – Primorski radio Opatija – pod pokroviteljstvom Grada realizirala se jedna tjedna emisija na Primorskom radiju o projektima i programima namijenjenim građanima putem razgovora u studiju sa pročelnicima gradske uprave, voditeljima direkcija ili pak ravnateljima ustanova i direktorima komunalnih društava.

Radio Trsat d.o.o. – pod pokroviteljstvom Grada realizirala se jedna tjedna emisija na Radio Trsatu mozaičnog karaktera koja je objedinila najave događanja i realizirane projekte u razdoblju od tjedan dana uz povremena gostovanja zaposlenika uprave u studiju u Kontekstu naglašavanja promocije pojedinog važnijeg programa.

Novi list d.d. – pod pokroviteljstvom Grada Rijeke, a u suradnji Novog lista, Turističke zajednice Grada Rijeke i Grada Rijeke realizirao se mjesečni prilog “Ri-info” kao podlistak Novog lista. Prilog objedinjava najave svih događanja u gradu za mjesec na koji se odnosi te naglašeno programe i projekte Grada korisne građanima kao i posebno istaknute projekte iz područja kulture.

Edit Rijeka – pod pokroviteljstvom Grada Rijeke realizirao se mjesečni prilog “Dentro Fiume” u dnevniku La Voce del Popolo s najavama događanja i temama iz nadležnosti gradske uprave s posebnim naglaskom na projekte i programe namijenjene građanima.

Presscut d.o.o. – usluge praćenja, prikupljanja, selekcije i analize medijskih objava za potrebe Grada Rijeke. Medijske objave selektiraju se prema zadanoj tematskoj strukturi koja uključuje: rad gradonačelnika. Poglavarstva i Gradskog vijeća, rad mjesnih odbora, gospodarstvo Rijeke, poduzetništvo, cestogradnja, stanogradnja, ključni projekti grada Rijeke, ostali projekti, komunalna i trgovačka društva grada, kulturne ustanove grada, manifestacije, socijalni program, zdravstvene ustanove grada, ustanove odgoja i školstva, turizam, sportski klubovi, sportske manifestacije.

Dallas d.o.o. – plaćanje preostalog dijela iznosa za Izradu serijala antologijskih albuma riječke glazbene scene pod zajedničkim nazivom„Riječki novi val”.

Madison Consulting d.o.o. – medijski trening za Gradsku upravu (pročelnici, ravnatelji direkcija, savjetnici), te medijski trening za direktore i ravnatelje gradskih tvrtki i ustanova, te osobe zadužene za odnose s javnošću u njima, analiza medijskih nastupa i postupanja prema Zakonu o medijima i Zakonu o pravu na pristup informacijama.

Osim navedenog, u različitim medijima Grad Rijeka objavljivao je različite natječaje, oglase, čestitke te objave vezane uz javnu nabavu. U kontekstu ovoga, sredstva su isplaćena Editu Rijeka, Novom listu d.o.o., Kanalu Ri d.o.o. i Narodnim novinama d.d.

U proračunskim sredstvima pod Aktivnost: Promicanje Grada u sredstvima javnog informiranja u 2010. godini planirani rashod iznosi 3.200.000,00 kn od toga je utrošeno 2.914.320,25 kn. Ova su sredstva utrošena na sljedeće:

Kanal Ri d.o.o. – pod pokroviteljstvom Grada emitirao je sljedeće emisije:

Riječka ura (2 puta mjesečno, u trajanju od 45 min.) – mozaična emisija o različitim projektima i programima namijenjenim građanima. Emisija je koncipirana na način da se u prilozima prenose informacije o događanjima u proteklom tjednu i najave događanja za sljedeći tjedan. U studiju su često gostovale različite osobe iz Gradske uprave kao i ustanova Grada te komunalnih društava, a vrlo često i pojedine udruge ili ostali subjekti s
kojima je Grad surađivao na pojedinim projektima manifestacijama i sl.

Kult kulture (2 puta mjesečno, u trajanju od 30 min.) – emisija o događanjima iz područja kulture s praćenjem programa ustanova u kulturi Grada Rijeke (HNK Ivana pl.Zajca, Gradsko kazalište lutaka, Muzej moderne i suvremene umjetnosti, Muzej grada Rijeke, Gradska knjižnica), nezavisne riječke kulturne scene, te ostalih zbivanja na riječkoj kulturnoj sceni.
Izravni prijenos sjednice Gradskog vijeća Grada Rijeke (1 put mjesečno) s obaveznom reprizom Aktualnog sata u poslijepodnevnim satima. Također i Svečana sjednica i dodjela nagrada Grada Rijeke (snimanje i montaža 30 min i zakup termina) 15-minutni prostora u mozaičnom programu tj. emisiji Kanal Info (2 puta mjesečno – za predstavljanje aktivnosti vijeća i udruga nacionalnih manjina grada Rijeke, aktivnosti mjesnih odbora i komunalnih društava)
Reportažni prikaz sjednice Poglavarstva i Gradskog vijeća pod nazivom Na Korzu 16. u trajanju od 5 min. (4 puta mjesečno).
“Jeste li znali” – izrada i zakup 5 minutnog prostora prije emisije Vijesti za obrazovni kutak o prošlosti i sadašnjosti Rijeke (4 puta mjesečno) s repriznim emitiranjem u Riječkoj uri.

Uz navedene emisije. Kanal Ri posebno je pratio gradske manifestacije i izradio reportaže o sljedećim manifestacijama: Međunarodni riječki karneval, Festival malih scena, Fiumanka. Dani Sv.Vida, najatraktivniji programi Ljeta na Gradini, otvorenje i najatraktivniji programi Riječkih ljetnih noći. Festival Hartera. gradska utrka Homo si teć i Riječki polumaraton, Etno smotra, Prosinac u Rijeci, doček Nove godine.

Reful radio d.o.o. – u ovoj godini plaćena je samo jedna emisija emitirana na Svid radiju kao zaostatak iz prethodne godine, a daljnja suradnja se radi ušteda u proračunu i promjena unutar samog samog medija nije nastavila u 2010. godini.
Bosco d.o.o. – Primorski radio Opatija – u ovoj godini plaćena je samo jedna emisija emitirana na Primorskom radiju kao zaostatak iz prethodne godine, a daljnja suradnja se radi ušteda u proračunu nije nastavila u 2010. godini.
Radio Trsat d.o.o. – pod pokroviteljstvom Grada realizirala se jedna tjedna emisija na Radio Trsatu mozaičnog karaktera koja je objedinila najave događanja i realizirane projekte u razdoblju od tjedan dana uz povremena gostovanja zaposlenika uprave u studiju u kontekstu naglašavanja promocije pojedinog važnijeg programa.

Novi list d.d. – pod pokroviteljstvom Grada Rijeke, a u suradnji Novog lista, Turističke zajednice Grada Rijeke i Grada Rijeke realizirao se mjesečni prilog “Ri-info” kao podlistak Novog lista. Prilog objedinjava najave svih događanja u gradu za mjesec na koji se odnosi te naglašeno programe i projekte Grada korisne građanima kao i posebno istaknute projekte iz područja kulture. Ove se godine prilog realizirao na smanjenom broju stranica u odnosu na prethodna izdanja.

Edit Rijeka – pod pokroviteljstvom Grada Rijeke realizirao se mjesečni prilog “Dentro Fiume” u dnevniku La Voce del Popolo s najavama događanja i temama iz nadležnosti gradske uprave s posebnim naglaskom na projekte i programe namijenjene građanima.

Presscut d.o.o. – usluge praćenja, prikupljanja, selekcije i analize medijskih objava za potrebe Grada Rijeke. Medijske objave selektiraju se prema zadanoj tematskoj strukturi koja uključuje: rad gradonačelnika. Poglavarstva i Gradskog vijeća, rad mjesnih odbora, gospodarstvo Rijeke, poduzetništvo, cestogradnja, stanogradnja, ključni projekti grada Rijeke, ostali projekti, komunalna i trgovačka društva grada, kulturne ustanove grada, manifestacije, socijalni program, zdravstvene ustanove grada, ustanove odgoja i školstva, turizam, sportski klubovi, sportske manifestacije.

Madison Consulting d.o.o. – kreiranje komunikacijske strategije za postupanje u kriznim situacijama, savjetovanje u kriznom komuniciranju koje je uključivalo pripremu medijskih nastupa, izradu potrebnih materijala za novinare, koordinaciju nacionalnih medija, autorizacije intervjua, te internu edukaciju.

Hand Press d.o.o. – Grad Rijeka sufinancirao je časopis Welcome to Rijeka koji izlazi dvogodišnje u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Rijeke i promovira turistički atraktivne sadržaje u gradu.

NetCom d.o.o. – usluge web hostinga za web portal Vijeća nacionalnih manjina.

Osim navedenog, u različitim medijima Grad Rijeka objavljivao je različite natječaje, oglase, čestitke te objave vezane uz javnu nabavu. U kontekstu ovoga, sredstva su isplaćena Editu Rijeka, Novom listu d.o.o., Kanalu Ri d.o.o. i Narodnim novinama d.d.
Gradonačelnik
mr.sc. Vojko Obersnel