Naziv projekta
Adeste + (Audience Development Strategies for cultural organisations in Europe)
Cilj projekta
Razviti metodologiju za promjene unutar organizacija s publikom kao fokusom. Projekt omogućuje nove načine rada s publikom, promjene unutar organizacije, suradnju s partnerima iz Europe, privlačenje nove publike i interakciju i angažiranje postojeće publike.
Trajanje projekta
1.kolovoza 2018. – 31. ožujka 2022.
Aktivnosti
- Izrada ADESTE plus nacrta (blueprint) za implementaciju programa razvoja publike u organizacijama
- Održat će se pet radionica Capacity building za više sudionika iz svake organizacije, na lokacijama organizacija, s temama: Tko je naša publika i tko može biti naša publika? (Istraživanje i analiza prikupljenih podataka i određivanje prioriteta za svaku organizaciju), Što govorimo i kako to govorimo? (Utvrđivanje komunikacijskih strategija i provedba, Što možemo učiniti da postanemo relevantniji? (Specifične ponude za ciljane skupine publike), Novi poslovni modeli (Mogući prihodi od različitih modela fokusiranja na rad s publikom.) i Što dalje? Potpora uvedenim promjenama. (Strategija za dugoročno provođenje uvedenih promjena (kroz akcijsko učenje).
- Izrada i implementacija 6 pojedinačnih Programa razvoja publike, za svaku partnersku ustanovu, od srpnja 2019.- rujna 2020. (promjene unutar organizacije i djelovanje prema publici). Partner u provedbi programa Zajca je Kultura nova. Aktivnosti za svakog partnera: 5 novih aktivnosti ustanove koje uključuju publiku; 15 mentorskih radionica koje će voditi facilitator (iz Kulture nove) za grupu uposlenika ustanove; Buddy-program (15 virtualnih razmjena znanja i iskustava) između HNK Ivana pl. Zajca i Gulbenkian Foundation (Lisabon) i međusobna posjeta voditelja.
- Kaskadni program za prenošenje stečenih znanja i iskustava: Tri Međunarodne sedmodnevne ljetne škole namijenjene profesionalcima u kulturi: Lisabon: rujan 2019, Rijeka: rujan 2020, Torino: rujan 2021. Na svakoj ljetnoj školi sudjelovat će oko 300 osoba.
- Prošireni kaskadni program u 2021: radionice unutar zemalja partnera (5 novih ustanova) i u novim zemljama: Estonija, Francuska, Njemačka, Grčka i Norveška.
Partneri
- Fondazione Fitzcarraldo, Milano, Italija
- HNK Ivana pl. Zajca Rijeka
- Melting Pro Learning Societa Cooperativa, Rim, Italija
- The Audience Agency, Manchester, Velika Britanija
- Center For Kunst Og Interkultur, Kopenhagen, Danska
- Mapa das Ideias – Edicoes de Publicacoes Lda, Lisabon, Portugal
- Zaklada Kultura Nova, Zagreb
- Universidad De La Iglesia De Deusto Entidad Religiosa, Bilbao, Španjolska
- Fondazione Del Teatro Stabile Di Torino, Torino, Italija
- Colchester Mercury Theatre Ltd, Colchester, Velika Britanija
- Sociedad Municipal Zaragoza Cultural Sau, Zaragoza, Španjolska
- Fundacao Calouste Gulbenkian, Lisabon, Portugal
- Norrebro Teater, Kopenhagen, Danska
- Grad Varšava, Poljska
- Compagnia di San Paolo, Torino, Italija
Proračun
- Ukupna vrijednost projekta: 2.310.699,59 eura
- Iznos sufinanciranja od strane EU fondova: 1.154.723,32 eura
Program iz kojeg se financira
Kreativna Europa – Kultura