Cilj projekta: Korištenje novih tehnologija u promociji europske baštine označavanjem pojedinih točaka iznimne kulturne i povijesne vrijednosti.

TECH-TOUR

TECH-TOUR: technology and tourism – augmented reality for the promotion of Roman and Byzantine itineraries
TECH -TOUR: tehnologija i turizam – povećana realnost za promociju rimskih i bizantskih itinerera

Trajanje projekta: svibanj 2012. – svibanj 2013.

Osnovne aktivnosti:
Kroz TECH-TOUR projekt promovirane su dvije povijesne transnacionalne europske kulturne rute i to korištenjem suvremenih ICT alata. Radi se o promociji “Rimske rute” sastavljene od dvije rimske rute – Iter Romanum i Via Annia koje prolaze kroz Italiju, Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju te promociji “Bizantske rute” koja prolazi obalama Italije, Slovenije i Hrvatske. Uz korištenje suvremenih ICT alata (Augmented Reality), kulturno-povijesno nasljeđe promovirano je i označavanjem pojedinih točaka iznimne kulturne i povijesne vrijednosti duž ruta. Izrađen je virtualni geolokacijski vodič kroz četiri zemlje te postavljeni panoi s interaktivnim sadržajem na određenim lokacijama na rutama. U sklopu projekta u Rijeci je prikazano područje nekadašnjeg starorimskog naselja Tarsatica.

Partneri:

  • Unioncamere del Veneto – Eurosportello, Italija (vodeći partner)
  • Regija Veneto, Odjel za turizam, Italija
  • Marco Polo System GEIE, Italija
  • Fondazione Aquileia, Italija
  • AIC Forum (Forum of and Adriatic and lonian Chambers of Commerce)
  • Centar za urbani razvoj, Srbija
  • LiveViewStudio, Srbija
  • Mestni Muzej Ljubljana, Slovenija
  • Gospodarska i industrijska komora Ljubljane, Slovenija
  • Grad Rijeka
  • Arheološki muzej Istre
  • Grad Rovinj

U razvoju projekta, Odjel za kulturu Grada Rijeke surađivao je s Turističkom zajednicom grada Rijeke i Odsjekom za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta u Rijeci.

Proračun:
Ukupan proračun projekta iznosi 165.000 eura, a od te svote na Grad Rijeku otpada 7097,31 eura.

Program iz kojeg se financira: Program za razvoj konkurentnosti i inovacija – CIP