Naziv projekta:
Crowddreaming – Youth co-create digital culture  Crowddreaming – mladi stvaraju digitalnu kulturu

Cilj projekta:

Svrha projekta jest primijeniti metodologiju “Crowddreaming” u radu s učenicima srednjih škola, s ciljem promoviranja europskih vrijednosti, kulturnog nasljeđa, zajedničke povijesti, interkulturnog dijaloga i socijalne inkluzije kroz formalno obrazovanje i neformalno cjeloživotno učenje.

Crowddreaming projekt

Kroz projekt će se razviti i primijeniti inovativna nastavna metoda (Crowddreaming) za profesore i trenere, vezana uz digitalno kulturno nasljeđe. Provest će se eksperimentalna primjena metodologije na nacionalnoj razini, što će rezultirati stvaranjem „digitalnih spomenika“ od strane mladih ljudi, na teme zajedničkih europskih vrijednosti, povijesti, socijalne inkluzije i interkulturnog dijaloga.

Projektne aktivnosti:

Profesori i treneri će sudjelovati u treningu koji će se baviti primjenom Crowddreaming metode, kao i temama i pitanjima vezana uz digitalnu kulturu. Također će položiti i online tečaj (tzv. MOOT – masivni otvoreni online tečaj ) u trajanju od 6 tjedana, a vezano uz Crowddreaming metodu i temu digitalnog kulturnog nasljeđa. Nakon toga će u praktičnom radu s učenicima/polaznicima (grupe od 20 polaznika) sudjelovati u zajedničkom osmišljavanju i kreiranju digitalne kulture. Cilj je „izgraditi“ digitalne spomenike koji se bave sljedećim temama: (1) zajedničke europske vrijednosti; (2) kulturno nasljeđe; (3) zajednička povijest; (4) interkulturni dijalog i socijalna inkluzija (vezano uz europsko kulturno nasljeđe).

Sljedeća faza uključuje izgradnju „Europskog trga“ – virtualne online zajednice koja će okupiti učenike i profesore iz svih partnerskih zemalja koji su stvorili digitalne spomenike. U projektu će profesori i treneri imati priliku steći znanja, kompetencije i vještine vezane uz digitalno kulturno nasljeđe i Crowddreaming metodologiju. Mladi ljudi (13-19 godina), tj. učenici srednjih škola će steći vještine za razvoj kulturnog nasljeđa, kao i znanja o povijesti i interkulturnom dijalogu te vještine kritičnog mišljenja, medijske pismenosti, digitalne i kreativne vještine.

Nositelj:

All Digital (Belgija)

Partneri:

CTK Rijeka (Hrvatska), SGI (Italija), HOU (Grčka), LIKTA (Latvija)

Pridruženi partneri:

(u Hrvatskoj) Grad Rijeka, Primorsko – goranska županija, Rijeka 2020, Centar za industrijsku baštinu

Trajanje:

15. siječnja 2019. – 14. travnja 2021. godine

Izvor financiranja:

EU fond iz kojeg se financira:
Erasmus+

Program iz kojeg se financira: Erasmus +, Ključna Aktivnost 3

Iznos financiranja:

624.759,00 € (80 % EU fond te 20 % sufinanciranje partnera)

Web stranica: https://www.crowddreaming.eu/

Trenutno stanje:
U 2019. godini održana je konferencija naziva Kako očuvati kulturnu baštinu, namijenjena prije svega profesorima i učiteljima te svima koje zanima ova tema. Tijekom 2019. godine provedene su pripremne radnje za online otvoreni tečaj za nastavnike, za koji su prijave održane u veljači 2020. godine

Kontakt osobe za više informacija: